Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 20 marca 2021

,,Zaraza. Najskuteczniejsi zabójcy naszych czasów" David Quammen

 ,,Zaraza. Najskuteczniejsi zabójcy naszych czasów"

  

,,Zaraza. Najskuteczniejsi zabójcy naszych czasów" Davida Quammena to reportaż, który może przerażać swoją objętością, jednak już teraz zaręczam, że zupełnie niepotrzebnie.

Gdy zobaczyłam tę publikację pierwsze co sobie pomyślałam to to, że jest naprawdę bardzo obszerna, wydana w większym niż standardowy formacie i w sztywnej oprawie. Nieco obawiałam się tej lektury, jednak już po zapoznaniu się z nią widzę, że nie miałam ku temu podstaw. Jest to naprawdę bardzo ciekawa publikacja, wciągająca, pełna ciekawostek i faktów, od której nie sposób się oderwać.

David Quammen w kolejnych rozdziałach przedstawia różne zarazy, wirusy przenoszone przez zwierzęta, które miały wpływ na życie, zachorowanie, czy nawet śmierć ludzi lub poszczególnych osób, które miały z nim kontakt. Konie, szympansy, kleszcze, komary - to sprawcy zakażeń. Co ważne, wirusy nie dotykały tylko ludzi, ale powodowały także śmierć zwierząt.

Co istotne, pozycja została napisana prostym, bardzo przystępnym językiem bez naukowego żargonu. Widać, że autor bardzo dobrze przygotowywał się do stworzenia tego reportażu, gdyż bibliografia jest naprawdę bardzo obszerna. Jeśli chodzi o wydanie, sztywna oprawa jest bardzo na plus, gdyż nie ma mowy o wygięciu grzbietu.

,,Zaraza. Najskuteczniejsi zabójcy naszych czasów" Davida Quammena to jedna z tych książek, z którą warto się zapoznać nawet wtedy, jeśli nie do końca jesteście przekonani, czy to Wasza tematyka. Nigdy nie zaszkodzi wiedzieć więcej.

Moja ocena: 5/6
     
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

10 komentarzy:

  1. Niestety nie zachęciłas mnie do jej kupna ale z pewnością że nie jest to rodzaj książek po które sięgam a wręcz omijam szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na tak. Lubię tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam tę książkę, jestem jej bardzo ciekawa. Już niedługo zabieram się za lekturę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i mogłaby mnie zainteresować ta książka, muszę więcej opinii poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio w rękach mam coś bardzo podobnego - Strefa skażenia przerażająca prawda o Eboli

    OdpowiedzUsuń
  6. strach się bać takiej książki w obecnych czasach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że to naprawdę wartościowa i wciągająca lektura.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa tematyka i niestety na czasie... Chętnie bym się podszkoliła w tej dziedzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa tematyka i niestety na czasie... Chętnie bym się podszkoliła w tej dziedzinie :-)

    OdpowiedzUsuń