Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 21 marca 2021

,,Klara i Słońce" Kazuo Ishiguro



Kazuo Ishiguro, noblista. Jego książek w Polsce ukazało się kilka, a ,,Klara i Słońce" jest pierwszą, którą napisał po otrzymaniu nagrody.

Sztuczny Przyjaciel miał być czymś na porządku dziennym. Klara, jedna z takich postaci wyróżniała się wyjątkową inteligencją. Upatrzyła ją sobie dziewczynka, Josie. Matka bohaterki zgodziła się na to by Klara zamieszkała w ich domu jako Sztuczny Przyjaciel jej córki. Co miało być zadaniem Klary? Czy Matka miała wobec niej czyste zamiary?

Nie czytałam jeszcze żadnej poprzedniej książki autora, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat całokształtu jego twórczości. Najnowsza publikacja Kazuo Ishiguro jest jednak bardzo świeża, pomysłowa, przemyślana. Nie ma tutaj mowy o pisaniu o niczym. Całość czyta się naprawdę sprawnie, a zakończenie daje do myślenia.

,,Klara i Słońce" Kazuo Ishiguro została wydana w pięknej sztywnej oprawie z matową okładką. Lektura jest pomysłowa, zadziwiająca i nie sposób się od niej oderwać przed przeczytaniem ostatniego zdania. To tak naprawdę pozycja, z którą uda się zapoznać w jeden wieczór.

Moja ocena: 5.5/6  
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

 

15 komentarzy:

  1. Widać, że książka pięknie wydana, jednak nie jest to lektura dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Wydaje się całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Literatura japońska charakteryzuje się fantastycznym językiem i światem jakże innym od naszego. Muszę przeczytać tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam twórczości autora ale recenzja skłania do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chciałabym przeczytać tę książkę, tak jak Ty nie znam twórczości Kazuo Ishiguro, ale to dobry czas aby wreszcie ją poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksiązka czeka na spotkanie, wiele sobie po nim obiecuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem tylko, czy uda mi się zapoznać w jeden wieczór, ale jutro się o tym przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jeszcze twórczości tego autora, ale mam zamierzam to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej książki noblisty, ale tą czuję się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie nie mam ochoty na podobne klimaty. Może kiedy indziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie sięgnęłabym po tę książkę. Wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam nic na temat tej książki i raczej nie w moim stylu :)
    https://rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zamiar, jak tylko nadrobię trochę polskich noblistów, zacząć czytać także dzieła z innych krajów. Może to być ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam się, że nie słyszałam o tym autorze mimo otrzymania przez niego tak prestiżowej nagrody. Myślę, że książka może być interesująca.

    OdpowiedzUsuń