Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 25 lutego 2021

3 bajeczki przed snem - Smerfy, Masza i Niedźwiedź

 ,,3 bajeczki przed snem. Smerfy"


Smerfy mają tylu zwolenników, że nie ma się czemu dziwić, że wciąż zostają wydane nowe publikacje z tymi bohaterami. Tym razem postanowiłam skusić się na ,,3 bajeczki przed snem. Smerfy". Pozycja została wydana w sztywnej oprawie, a strony dodatkowo są z grubszego papieru. Książka zawiera 3 historie, które nie są za długie i idealnie nadadzą się do czytania przed snem. Wszystkie przytoczone opowiadania są naprawdę ciekawe i sama z przyjemnością się z nimi zapoznałam.


 ,,3 bajeczki przed snem. Masza i Niedźwiedź"

Masza i Niedźwiedź to znana rosyjska bajka, która na polskim rynku także ma wielu zwolenników. Ja także zaliczam się do tej grupy, dlatego postanowiłam zapoznać się z pozycją ,,3 bajeczki przed snem. Masza i Niedźwiedź". Jak zwykle, Niedźwiedź nie mógł narzekać na nudę, jeśli znajdowała się przy nim Masza, która zawsze ma niebanalne pomysły. Publikacja została wydana w sztywnej oprawie i ze sztywniejszymi kartkami. Zawiera sporo kolorowych ilustracji i trzy historie, idealne do czytania przed snem.




Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy 
 


10 komentarzy:

  1. Prezentują się naprawdę świetnie, a ulubieni bohaterowie zdecydowanie dodatkowo przyciągną młodych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki kolekcjonowały książki z ulubionymi bohaterami, niecierpliwie wyczekiwały kolejnych odsłon, to też pomogło zaszczepić w nich pasję czytania. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wydane. Dzieci na pewno cieszą się z takich bajek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że to kolejne publikacje, q które warto się zaopatrzyć. Masza i niedźwiedź to świetna bajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nigdy nie przepadałam za Smerfami, ale pamiętam, że moi znajomi na ich punkcie oszaleli. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natomiast Masze bardzo lubi córka mojej koleżanki, z pewnością ucieszyłaby ją taka przygoda czytelnicza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super książeczki. Znam bajeczki, Smerfy bardzo lubiły moje dzieci, zresztą sama lubię oglądać nadal tą bajkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smerfy mamy i my, moje dzieciaki je uwielbiają, ja już nam na pamięć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka malutkich dzieci w rodzinie i wśród znajomych, więc bede mogła sprezentować :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersję z Maszą kupiłam mojemu siostrzeńcowi, który wielbił tę niesforną bohaterkę najszczerszą miłością :)

    OdpowiedzUsuń