Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 17 stycznia 2021

,,Solo" Anna Dan


 

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2021
Format: Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Jaguar

,,Solo" Anny Dan to pseudonim debiutującej autorki książki dla młodzieży. 

Datka, główna bohaterka powieści borykała się z problemami z przeszłości, o których czytelnik ma dowiadywać się stopniowo. Poznała Solo, chłopaka, który także zajmował się różnymi rzeczami. Czy między tą dwójką miało dojść do czegoś więcej?

Książki młodzieżowe charakteryzują się tym, że jest dwójka bohaterów, która zakochuje się w sobie bez pamięci, czasami po drodze pokonując różne przeszkody. Tak jest też w tym przypadku. Na uwagę zasługują jednak nietuzinkowe nazwania wszystkich bohaterów.

Niewątpliwym atutem tej powieści jest to, że czyta się ją naprawdę sprawnie. Nawet się nie spostrzegłam, a już zapoznawałam się z ostatnim zdaniem. Nie wszystkie wątki zostały za bardzo rozwinięte, jednak autorka ma pomysł na kontynuację, która być może ukaże się w przyszłości.

,,Solo" Anny Dan to debiut autorki z gatunku Young Adult, który może przypaść do gustu młodzieży, która lubi czytać o bohaterach z przeszłością.
   
Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

11 komentarzy:

  1. Ostatnio głośno o tej książce na blogach. Mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem właśnie w takcie lektury ,,Solo'' i jak na razie bardzo mi się podoba. Zobaczymy, czy do samego końca będą odbierać tę książkę tak pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo dobrego o tej książce słyszałam i bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dużo o tej książce, okładka też przyciąga wzrok, ale jeszcze nie wiem, czy chcę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ostatnio czytałam o tej pozycji i muszę przyznać, że jestem poważnie zainteresowana lekturą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycja czytelnicza dla mojej młodzieży, chętnie podrzucę jej tytuł pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka książka w sam raz dla mnie! Myślę, że sięgnę w najbliżej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest własnie całkiem udany debiut. Miałam okazję pisać do tej ksiązki polecajkę i czytac ją przedpremierowo. Historia zasługuję na uwagę. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę książkę! Gdyby mnie nie zachwyciła, nie zdecydowałabym się na napisanie polecajki do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może nie jestem młodzieżą, ale czasami lubię sięgnąć po taki rodzaj literatury, powspominać i podpatrzeć, co się teraz dzieje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam, ale może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń