Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 13 grudnia 2020

,,Miasteczko Perfect" i ,,Kłopoty z Perfect" Helena Duggan



Lubię zapoznawać się z ciekawymi młodzieżowymi pozycjami, dlatego mój wzrok padł na pierwszy tom serii Heleny Duggan. Nie zawiodłam się.

Violet miała dość ciągłych przeprowadzek. Jej ojciec był jednak wziętym lekarzem od oczu, dlatego cały czas mógł znaleźć nowe, lepsze zatrudnienie. Tym razem cała rodzina przeniosła się do miasteczka Perfect, jednak już od samego początku nic nie szło zgodnie z planem.

Pozycja wciągnęła mnie już od pierwszej strony i zapoznałam się z nią błyskawicznie. Jest szybka akcja, ciekawa fabuła, zagadki sprzed lat, które wpływają na teraźniejszość. Wcale się nie dziwię, że twórczość tej autorki ma aż tylu zwolenników.

,,Miasteczko Perfect" Heleny Duggan to fantastyczny pierwszy tom młodzieżowej serii. Z przyjemnością zapoznam się z kolejnymi. Na polskim rynku ukazały się już trzy.



Tuż po zapoznaniu się z pierwszym tomem postanowiłam przystąpić do lektury jego kontynuacji.

Po wydarzeniach w pierwszym tomie wydawało się, że Miasteczko może cieszyć się spokojem, a jego mieszkańcom nic nie będzie zagrażało. Tak się jednak nie stało i w sprawę miał być zamieszany jeden z chłopców, który w poprzedniej części odebrał znaczącą rolę.

W tym tomie ponownie bracia nie dają o sobie zapomnieć, choć wydawałoby się, że nie są w stanie już zaszkodzić zjednoczonym mieszkańcom. Zawsze może dojść do poróżnienia się bohaterów z różnych przyczyn. Helena Duggan stworzyła naprawdę ciekawą kontynuację, od której trudno się oderwać.

,,Kłopoty z Perfect" to drugi tom serii. Na początku zostały przypomniane na ilustracji wydarzenia z części pierwszej, jednak lepiej czytać tomy w kolejności ich wydawania.

Moja ocena: 5/6  
    
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

7 komentarzy:

  1. Mam w domu nastolatka, dlatego też coraz częściej rozglądam się z młodzieżową literaturą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna, ciekawa seria, jaką warto się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tych książkach, a wydają się ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię również czasem poczytać tego rodzaju historie - dla relaksu i odwiezienia wiedzy o tych ważnych aczkolwiek niewidzialnych sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się szata graficzna okładek. Książki wyglądaną na ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabularnie zapowiada się bardzo ciekawie dla młodszej młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat nie są to pozycje dla mnie, ale młodszym znajomym chętnie polecę

    OdpowiedzUsuń