Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 14 grudnia 2020

,,Trzej królowie. Tajemnica mędrców ze Wschodu" Roman Zając


 

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 384
Do kupienia: Gandalf

Trzej Królowie. Ich święto obchodzimy co roku 6 stycznia. Czy faktycznie istnieli?

Roman Zając w swojej publikacji porusza temat magów, następnie skupia się na tym, czy królów było trzech, skąd pochodzili, co przynieśli. Nie zabrakło także miejsca na wspomnienie o filmowych i książkowych adaptacjach z ich udziałem.

Bardzo rzadko sięgam po takie publikacje, jednak ta zainteresowała mnie swoją tematyką. Nieco przerażała mnie jej objętość, jednak okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. Z całością zapoznałam się raz dwa, a jej lektura dostarczyła mi wiele radości.

Autor pisząc swoją pozycję skupiał się na naprawdę wielu innych publikacjach, więc bibliografia jest bardzo bogata. Dzięki temu jest sporo ciekawostek, rozważań, są także szare i kolorowe ilustracje. Książka w żadnym momencie nie jest nudna.

,,Trzej królowie. Tajemnica mędrców ze Wschodu" Romana Zająca to tak naprawdę pozycja do przeczytania na raz, która sprawia, że o Trzech Królach możemy dowiedzieć się czegoś nowego.

Moja ocena: 5/6
  
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone

  

4 komentarze:

  1. Lubię takie książki. Skutecznie poszerzają moją wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa pozycja, bo mierzy się z faktami, które znamy z historii i tymi, które nie udokumentowane mogły się wydarzyć, a nie można ich potwierdzić, ani im zaprzeczyć... Fajna famigłówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę publikację, ale jeszcze nie miałam okazji jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest naprawdę bardzo ciekawa i nieoczywista.

    OdpowiedzUsuń