Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 2 listopada 2020

,,Milcząca żona" Karin Slaughter


 

Wydawnictwo: Harper Collins
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 528
Do kupienia: Gandalf

W Polsce zostało wydanych kilka serii Karin Slaughter. ,,Milcząca żona" jest jednym z tomów, jednak nie przeszkadza to w odbiorze lektury.

Osadzony siedział w więzieniu, jednak przyznał, że to nie on popełnił zbrodnie, o które go oskarżano. Policja postanowiła raz jeszcze przyjrzeć się tej sprawie. To, co okazało się na samym końcu było dla wszystkich niezwykle zaskakujące.

Nie czytałam poprzednich tomów, jednak w niczym nie przeszkodziło mi to w przeczytaniu tej części i radości z lektury. Nieco obawiałam się, że nie zdążę w dzień zapoznać się z całością, jednak były to bezpodstawne przypuszczenia.

Akcja dzieje się kilkuwątkowo, tak naprawdę mamy do czynienia z kilkoma narratorami i sprawami, które nigdy mogą nie zostać rozwiązane. Z olbrzymią niecierpliwością wyczekiwałam zakończenia by dowiedzieć się, kto faktycznie był odpowiedzialny za bestialstwa na młodych kobietach.

,,Milcząca żona" Karin Slaughter to kryminał w najlepszym wydaniu. Nie sposób oderwać się od lektury przed przeczytaniem jej ostatniego zdania.
 
Moja ocena: 5/6
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
 

2 komentarze:

  1. Skoro według Ciebie ,,Milcząca żona" Karin Slaughter to kryminał w najlepszym wydaniu., to ja w takim razie chętnie poznam go bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pewnie czekałabym na rozwiązanie zagadki w zakończeniu.

    OdpowiedzUsuń