Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 14 października 2020

,,Powiem tylko raz" Lisa Gardner


 

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 448
Do kupienia: Albatros

Lisa Gardner wydała już sporo powieści, jednak ,,Powiem tylko raz" było moim pierwszym spotkaniem z jej twórczością. Dodatkowo bardzo udanym.

Evie 16 lat wcześniej przyznała się do tego, że przypadkowo zabiła swojego ojca. Wtedy nie postawiono jej zarzutów. Obecnie jednak kobieta była w ciąży i zastrzelony został jej mąż. Czy Evie była winna jego zabójstwa?

Intryga została bardzo zmyślnie przeprowadzona. Tak naprawdę do samego końca czytelnik nie domyśla się, kto za tym wszystkim stoi i czy obie śmierci są ze sobą w jakiś sposób powiązane. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze wątek pewnej kiedyś młodej dziewczyny. Autorka stopniowo odkrywa karty, które zaskakują.

,,Powiem tylko raz" Lisy Gardner to moje pierwsze bardzo udane spotkanie z twórczością tej autorki. Ksiązka mimo swojej objętości została przeze mnie pochłonięta w krótkim czasie. Mała ilość postaci z pewnością sprawiła, ze dzięki temu nie pogubiłam się kto jest km.

Moja ocena: 5.5/6
  
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 


3 komentarze:

  1. Zaintrygowała mnie ta książka i chętnie poznam ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że pierwsze spotkanie z tą autorką okazało się takie udane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałem tę książkę w prezencie, bardzo ucieszyłem się na lekturę, ale z tego co czytam, to 10. tom cyklu. Czy znajomość poprzednich części jest bardzo istotna czy spokojnie można zacząć od tej?

    OdpowiedzUsuń