Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 2 października 2020

,,Nie zmienił się tylko blond" Agata Przybyłek


 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 344
Do kupienia: Gandalf

Agata Przybyłek zadebiutowała kilka lat temu, właśnie tą książką. Miałam okazję zapoznać się z całą jej twórczością, więc postanowiłam doczytać też ten cykl.

Główną bohaterką jest kobieta pod 40-stkę, która ma czwórkę dzieci, zwierzęta i dowiaduje się, że maż ją zdradza i ma nową kobietę. Z powodu intercyzy wyprowadza się do rodziców, matki, która chce ją niejako kontrolować i to początek perypetii Iwonki.

Podejście do tego tomu miałam już w poprzednim wydaniu i nie za bardzo mnie wtedy zachwycił, podobnie jest też teraz, z tym, że udało mi się dobrnąć do końca. Mnie ta część w ogóle nie bawiła, ale późniejsze książki autorki na pewno zasługują na uwagę.

,,Nie zmienił się tylko blond" Agaty Przybyłek to pierwszy tom serii, który z pewnością znajdzie swoich zwolenników.

Moja ocena: 2/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz