Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 17 sierpnia 2020

,,Cymanowski Młyn" Magdalena Witkiewicz, Stefan Darda

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format : Książka
Ilość stron: 420
Do kupienia: Gandalf

,,Cymanowski Młyn" to, jak zapowiada okładka, mistrzowskie połączenie thrillera z powieścią obyczajową. Czy udało mi się to odczuć?

Po 7 latach małżeństwa Monika czuła, że z Maćkiem nie układa im się już tak jak na początku związku. Gdy otrzymali zaproszenie na pobyt w Cymanowskim Młynie sądzili, że zasponsorowali im to którzyś rodzice. Czy wyjazd na Kaszuby był dobrym pomysłem?

Z racji tego, że w planach jest powstanie kontynuacji postanowiłam zapoznać się z pierwszym tomem. Powieść nie wywarła na mnie jednak większego wrażenia. Warstwa grozy była w najlepszym przypadku letnia, nie odczułam całej podniosłości sytuacji.

,,Cymanowski Młyn" Magdaleny Witkiewicz i Stefana Dardy to pierwszy tom serii, z którą zapoznałam się praktycznie na jeden raz.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Szkoda, że klimat grozy nie jest bardziej wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie klimat grozy był dość mocno wyczuwalny. Czekam na kolejną część.

    OdpowiedzUsuń