Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 4 lipca 2020

,,Miłość z widokiem na morze" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 352
Do kupienia: Gandalf

,,Miłość z widokiem na morze" Praca zbiorowa to jedna z wakacyjnych antologii, które pojawiły się w ostatnim czasie.

Osiem opowiadań i tyle samo polskich pisarek. Z twórczością większości z nich miałam okazję zapoznać się także w przypadku dłuższych form. Dla mnie jest to książka na raz, każde opowiadanie czyta się bardzo szybko.

Do gustu szczególnie przypadło mi to o sklepiku z pamiątkami, jednak wszystkie mają w sobie urok. Bohaterami są młodsze i starsze wiekiem i stażem pary, w których życiu coś zaczyna się zmieniać.

Dość rzadko sięgam po zbiory opowiadań, jednak dla takich wakacyjnych, czy świątecznych robię wyjątek. Niektóre opowiadania były dla mnie nieco za krótkie, w innych jest sporo niedopowiedzeń, dzięki czemu czytelnik sam może dopisać sobie zakończenie.

,,Miłość z widokiem na morze" Praca zbiorowa to zbiór, który czyta się niezwykle szybko i który pokazuje, że zawsze jakieś szczęście czeka na nas za rogiem.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. To na pewno ciekawe opowiadania. Mam w planach ten zbiór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic nie czytałam tych autorek. Może najwyższa pora by to przerwać?

    OdpowiedzUsuń