Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 czerwca 2020

,,Moje bajeczki z Pliszkowego Lasu" i ,,Moje bajeczki o kadetach Ptasiej Akademii"



Seria o Beti jest stosunkowo nowa na polskim rynku. Udało mi się jednak zapoznać już z kilkoma publikacjami i jestem bardzo zadowolona z ich lektury. Tym razem możemy zapoznać się z 6 historiami. Przyjaciele udadzą się na wyprawę, pomogą potrzebującym, obejrzą deszcz meteorów. Beti będzie musiała podjąć bardzo trudną decyzję, dodatkowo znajdą się w paszczy Gilla i udadzą się na wyprawę po skarb. ,,Moje bajeczki z Pliszkowego Lasu" zostały wydane w małym formacie, tekstu jest dość sporo i uświetniają go kolorowe ilustracje.





Książeczka została wydana w małym formacie i składa się z 5 opowiadań. W pierwszych dwóch przyjaciele dowiedzą się, co to znaczy pracować samodzielnie i zespołowo. W kolejnym zmierzą się ze złodziejami bananów. W czwartym kilkoro z nich weźmie udział w biwakowaniu, a na koniec dowiedzą się, co to jest praca zespołowa. Tekstu jest tutaj stosunkowo mało, więc czyta się bardzo szybko. Całość dopełniają kolorowe ilustracje, których tutaj nie brakuje. ,Moje bajeczki o kadetach Ptasiej Akademii" to ciekawa lektura lektura niekoniecznie tylko dla tych, którzy już kojarzą kadetów z Ptasiej Akademii.



Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy 



3 komentarze:

  1. Ciekawa seria. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Jaś jest aktualnie fanem Top Wing, zatem babcia kupiła mu tę książkę z okazji Dnia Dziecka. Radości było wiele! :)

    OdpowiedzUsuń