Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 20 czerwca 2020

,,SZPIEGOMANIA. Podwójny przekręt. Opowieść komiksowa"



Minnie, Daisy, Mikiego i Donalda kojarzę jeszcze z czasów swojego dzieciństwa. Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam, że zostały wydane trzy książki w serii Opowieść komiksowa z tymi bohaterami. Postanowiłam skusić się na tę o Minnie i Daisy.

Daisy już wcześniej pojechała na uniwersytet. Minnie miała do niej teraz dołączyć, ale wziąć jeszcze z domu paczkę, której tamta zapomniała. Wszystko było dobrze do czasu, gdy ktoś nie zaczął czyhać na życie myszki, a dokładnie na przesyłkę, która należała do jej przyjaciółki. O co w tym wszystkim chodziło?

Widząc, że ma to być opowieść komiksowa spodziewałam się standardowego komiksu, a otrzymałam opowieść napisaną różnymi kolorami z dużą ilością ilustracji. Także w takim wydaniu bardzo mi się podobała. Historia jest naprawdę bardzo ciekawa i na pewno w przyszłości będę chciała zapoznać się z pozostałymi tomami serii.

,,SZPIEGOMANIA. Podwójny przekręt. Opowieść komiksowa" to, jak wskazuje tytuł, nieco historia o szpiegostwie, ale przede wszystkim o sile prawdziwej przyjaźni.



W dniach 17-24 czerwca, przy zakupie dowolnej książki z serii Opowieść komiksowa  i wpisaniu kodu rabatowego kaczki, otrzymacie dodatkowo 7% rabatu na cały koszyk. 

Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy 



2 komentarze:

  1. Dobrze, że nie jest to typowy komiks, tylko opowieść napisana różnymi kolorami z dużą ilością ilustracji. W takim razie chętnie nabędę tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia o prawdziwej przyjaźni na pewno zwraca uwagę czytelnika.

    OdpowiedzUsuń