Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 25 czerwca 2020

,,Dokąd niedźwiedzie wędrują nocą?" Katarzyna Zielińska

Wydawnictwo: Papilon
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 64
Do kupienia: Gandalf

Bardzo lubię ksiązki, filmy o niedźwiedziach, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej bajki.

Pewnego dnia dzieci w przedszkolu potworzyły swoje niedźwiedzie prace i udały się do domów. Nocą niedźwiedzie ożyły i udały się na wędrówkę po lesie. Czy jednak wszystkie gatunki miały się tam znaleźć? A co z niedźwiedziem polarnym?

Książka została wydana w sztywnej oprawie, kartki są nieco grubsze. Tekstu jest sporo, ale czyta się go szybko. Dzięki lekturze tej bajki dowiemy się sporo o niedźwiedziach, a także zrozumiemy na czym polega nieocenianie kogoś po pozorach.

,,Dokąd niedźwiedzie wędrują nocą?" Katarzyny Zielińskiej to publikacja z bardzo ładnym przesłaniem, by nie oceniać kogoś tuż po poznaniu. Później jeszcze wiele się może w naszym osądzie zmienić, gdy poznamy kogoś lepiej.

Moja ocena: 5/6



Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


4 komentarze:

  1. Książeczka z bardzo ważnym przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój przyjaciel kilka miesięcy temu powiedział mi wprost że bardzo dobrze zrobię jak wejdę na ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja znajoma poleciła mi ostatnio bardzo dobrą stronę internetową https://www.kreatywna.pl/ .Powiedziała mi że na tej stronie są bardzo ciekawie artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja znajoma na ten tego blogu bardzo dużo mi opowiedziała. Na pewno bardzo dobrze zrobiłem że na ten blog wszedłem.

    OdpowiedzUsuń