Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 26 czerwca 2020

Najlepsze książki dla dzieci na wakacje



Bardzo lubię duet Maszy i Niedźwiedzia, dlatego też serdecznie polecam Wam ten zbiór opowiadań. Z małą bohaterką nie można się nudzić. Pojedzie z Niedźwiedziem na wycieczkę, będzie zajmowała się Różyczką jak własnym dzieckiem, nie zapomni także o wzięciu udziału w wyprawie, stworzy dla wilków taksówkę i nie tylko. Historie są naprawdę bardzo ciekawe, dość długie, jednak czyta się je szybko. Na każdej stronie są kolorowe ilustracje.





Z serią ,,Tomek i przyjaciele" miałam okazję zapoznawać się już od jakiegoś czasu. Tym razem możemy przeczytać bajki typowo na 5 minut. Jest to bardzo fajne, gdyż rzeczywiście są króciutkie. W prawie wszystkich na pierwszy plan wysuwa się Tomek, który gra pierwsze skrzypce. Dzięki lekturze tych bajek dowiemy się, że najważniejsza jest współpraca i czasem niepozorna lokomotywa może wiele zdziałać. Książka została wydana w dość sporym formacie i składa się z kilku opowiadań.





Jak widać, możemy czytać nie tylko o prawdziwych kobietach, które zmieniły świat. Publikacja ,,Marvel. Superbohaterki. 65 kobiet, które zmieniły losy wszechświata" przypadnie do gustu tym, którzy oglądają i znają uniwersum Marvela. Każda z kobiet jest opisana bardzo dokładnie, druk jest mały, żeby zmieściło się jeszcze więcej informacji. Książka została wydana w sztywnej oprawie, dzięki czemu wygląda niezwykle elegancko. 





,,Ultimate Marvel. Encyklopedia superbohaterów, arcyłotrów, technologii i pojazdów" to kolejna świetna publikacja. Tym razem mamy aż ponad 300 stron z ogromem wiedzy. Druk jest bardzo drobny, dzięki czemu do czytania jest bardzo dużo. Książka jest podzielona na epoki, dzięki czemu możemy zorientować się w czasie. Twarda oprawa sprawia, że publikacja wygląda jeszcze bardziej elegancko. Mimo wysokiej ceny, warto się w nią zaopatrzyć. 



W dniach 26 czerwca-5 lipca, przy zakupie dowolnej książki z oferty Egmont na hasło WAKACJE2020 otrzymacie rabat -35% na całą ofertę.

Wpis powstał w ramach współpracy 



11 komentarzy:

  1. Teraz każdy kto ma stare mieszkanie to korzysta z takiej firmy jak Rybik cukrowy w Warszawie .Sam z tej firmy raz korzystałem i naprawdę było bardzo dobrze. Każdemu tę firmę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo dobrze zrobiłem że na ten blog wszedłem. Na tym blogu jest bardzo dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dużo rodziców wejdzie na ten blog. Ja dzieci nie mam to mnie ten blog nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dziecko już przeczytało bardzo dużo książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze warto czytać bardzo ciekawie książki. Sam ostatnio przeczytałem ciekawą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem takiego samego zdania jak Edek. Warto czytać ciekawie książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały ten blog jest dobrze prowadzony. Warto na ten blog zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. „Gdybyś NAGLE stracił źródło dochodu, reputację, pieniądze oraz kontakty...
    ...co byś zrobił w pierwsze 30 dni, aby zacząć wszystko od nowa?”

    Zacznij NOWE ŻYCIE
    Spraw, by ludzie sami do Ciebie przychodzili
    i korzystali z tego co sprzedajesz.

    http://bit.ly/hello-click

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj wszedłem na stronę internetową https://diet4u.org/vigrax-na-potencje/ i bardzo dużo się dowiedziałem. Na tę stronę po prostu warto wejść.

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy wpis pod tym artykułem jest bardzo ciekawy. Kumplowi powiem o tym blogu.

    OdpowiedzUsuń