Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 24 maja 2020

,,Spójrz mi w oczy, Audrey" Sophie Kinsella

Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 2016
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Media Rodzina

Lubię pozytywne książki, a pierwsza powieść autorki dla młodzieży taka właśnie się zapowiadała.

Audrey obecnie nie była w najlepszym stanie psychicznym. Nosiła okulary przeciwsłoneczne i ogólnie nie pobierała dalszej nauki do końca roku szkolnego. Za rok miała powtarzać tę samą klasę. Dlaczego tak się stało?

Książka porusza wiele tematów, jak np. uzależnienie od komputera, prześladowanie w szkole, poświęcenie dla dzieci. Całość przeczytałam dość szybko, a ciekawym przerywnikiem były zapisy nagrań, które realizowała Audrey.

Czytam sporo książek, w tym także młodzieżowych, jednak w tej ewidentnie zabrakło mi szerszego rozwinięcia niektórych wątków i wyjaśnienia, co tak naprawdę wydarzyło się w szkole. Niemniej, cały przez książki jest bardzo pozytywny i to jest na plus.

,,Spójrz mi w oczy, Audrey" Sophie Kinselli to książka względem której mam mieszane uczucia. Pod względem tematyki porusza ważny problem, ale nie wszystko zostało dopowiedziane.

Moja ocena: 4/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


1 komentarz: