Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 7 maja 2020

,,Królestwo popiołów. Część I" i ,,Królestwo popiołów. Część II" Sarah J. Maas


Z poprzednim tomem zapoznałam się już prawie 2 lata temu. Nawet nie sądziłam, że od tamtej lektury minęło już tyle czasu.

Aelin była p[od władzą Maeve, która trzymała ją w żelaznej skrzyni, katowała z pomocą swojego sługi, pozbawiła mocy. Bohaterka wierzyła jednak w to, że przyjaciele zrobią wszystko, by wygrać zbliżającą się wojnę. W tym celu jeden z nich poszukiwał Kluczy Wyrda, kolejni zajmowali się jeszcze czymś innym. W drugiej części książki miało dojść do decydującego starcia.

Publikacje z tej serii i w ogóle prawie wszystkie autorki są niebywale obszerne, dlatego na ich lekturę zawsze lubię sobie przygotować więcej czasu. Tym razem zwieńczenie serii ze względu  na obszerność zostało podzielone na dwie osobne książki. O ile pierwszą część czytałam z zainteresowaniem, o tyle od drugiej nie mogłam się oderwać nawet na moment.

,,Królestwo popiołów. Część I" i ,,Królestwo popiołów. Część II" Sarah J. Maas to zwieńczenie serii w najlepszym stylu. Mam wrażenie, że tylko Sarah J. Maas potrafi pisać o wojnie przez blisko połowę książki i wychodzi jej to świetnie.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie poznałam prozy tej autorki. Wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej autorki. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii i jak na razie nie planuję po nią sięgać.

    OdpowiedzUsuń