Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 15 sierpnia 2019

,,Pokuta" Max Czornyj

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 448
Do kupienia: Gandalf

Trzeci tom serii jest niezwykle wciągający. Wiele spraw się w nim wyjaśnia.

Sprawca porwań został rzekomo zatrzymany, jednak tak naprawdę nie wiadomo, czy policja złapała prawdziwego mordercę i jakie pobudki nim kierowały. Czy uda się wyjaśnić tę sprawę do końca?

Seria wciągnęła mnie na tyle, że w krótkim czasie zapoznałam się z trzema pierwszymi tomami. Przede mną jeszcze czwarta część, którą pewnie też niebawem przeczytam.

Muszę przyznać, że ten tom rozwiewa wiele niejasności, a postać porywacza jest naprawdę zaskakująca. Max Czornyj pisze świetne thrillery, od których nie sposób się oderwać. Cieszę się, że skusiłam się na ten cykl.

,,Pokuta" to  bardzo wciągająca powieść, którą czyta się niezwykle szybko. Autor zdecydowanie trzyma poziom.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Przyznam, że nie poznałam jeszcze prozy tego autora. Wszystko więc przede mną.

    OdpowiedzUsuń