Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 4 lipca 2019

,,Kto mieszka za ścianą" Cara Hunter

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 448
Do kupienia: Gandalf

Na książkę postanowiłam skusić się zachęcona jej fabułą. Nie żałuję tego wyboru.

Młoda matka z dzieckiem została zamknięta w piwnicy na pewną śmierć. Mogła zostać nigdy nie odnaleziona, gdyby nie przypadek. Policja uważa, że starszy mężczyzna specjalnie chciał doprowadzić do jej śmierci. Jak było naprawdę?

Nie jest to jedna z tych powieści, które przeczyta się w szybkim tempie. Po pierwsze, jest ona obszerna, a po drugie, nie czyta się jej w bardzo ekspresowym tempie. Autorka bardzo dawkuje ujawnianie nowych faktów, co w przypadku tego gatunku jest bardzo na plus.

Z tego, co się zorientowałam, jest to drugi tom serii ze śledczym. Nie trzeba jednak znać pierwszego tomu, by tutaj dobrze orientować się w fabule. Pewnie w przyszłości wrócę też do pierwszej części. Ta mnie zachwyciła zawiłością intryg i zakończeniem.

,,Kto mieszka za ścianą" nie jest może powieścią, która na zbyt długo zapadnie mi w pamięci. W chwili czytania zachwyciła mnie kunsztem wykonania, a o to mi przede wszystkim chodziło.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Skoro Ciebie zachwyciła zawiłą intrygą, to jestem zachęcona i to mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki autorki. Wczoraj przezczytałam na raz najnowszą powieść pt "Kto chce ich śmierci" i jest świetna! Polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja autorkę dopiero poznaję i zaczęłam od "Mrocznej prawdy", którą szczerze polecam :)A teraz czas wrócić do wcześniejszych książek autorki :)

    OdpowiedzUsuń