Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 21 czerwca 2019

,,Księżycowa kołysanka" Katarzyna Misiołek

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 336
Do kupienia: Gandalf

Zapoznałam się już z kilkoma pozycjami tej autorki. ,,Księżycowa kołysanka" zainteresowała mnie swoją fabułą i postanowiłam się z nią zapoznać.

Głównymi bohaterami są dwie pary, które postanowiły złożyć się na letniskowy domek nad jeziorem. Niestety, nie wiadomo, co miało się tam wydarzyć. Wydarzenia z przeszłości mieszają się z tymi z teraźniejszości, a groza wciąż wisi w powietrzu.

Nie będę ukrywać, że bardzo wciągnęłam się w tę powieść. Mimo tego, że nie jest bardzo obszerna, autorce udało się bardzo dobrze nakreślić charaktery głównych bohaterów. Mnóstwo w niej niedopowiedzeń, które stopniowo się wyjaśniają.

Katarzyna Misiołek tworzy zarówno powieści obyczajowe, jak i te z dreszczykiem. Muszę przyznać, że te drugie o wiele bardziej trafiają w mój gust czytelniczy. Na pewno w przyszłości zapoznam się także z innymi jej publikacjami.

,,Księżycowa kołysanka" Katarzyny Misiołek to powieść prawie że na jeden raz. Warto zarezerwować sobie trochę czasu, bo naprawdę trudno się od niej oderwać.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Rewelacyjna powieść. Uwielbiam prozę Kasi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedną powieść tej autorki, miło wspominam i muszę sięgnąć również po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń