Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 maja 2019

,,Komnata szeptów. Kroniki Archeo. Tom 9" Agnieszka Stelmaszyk

Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2012
Format: Książka
Liczba stron: 256
Do kupienia: Gandalf

Tak się wciągnęłam w tę serię, że w ciągu 8 dni zapoznałam się z 10 tomami!

Tym razem bohaterowie zupełnie nieświadomie wciągnęli się w nową sprawę. Pomógł im w tym syn kuzynki Ofelii, który na co dzień mieszkał w Wilnie, gdzie dokonał niecodziennego odkrycia. Niestety, nie przewidział tego, że rabusie dotrą za nim do Polski.
Książkę czyta się naprawdę szybko, jest w niej mniej ilustracji, niż w początkowych tomach. Mam też wrażenie, że coraz dalsze części serii stają się odrobinę gorsze. Może to jednak tylko moje odczucie.

Tym razem przenosimy się na Litwę - do Wilna i Trok. Miałam okazję być w obu miastach, więc z przyjemnością o nich czytałam. Jak zwykle, nie zabrakło także zagadki detektywistycznej odnośnie skarbu sprzed setek lat.

,,Komnata szeptów. Kroniki Archeo. Tom 9" Agnieszki Stelmaszyk to nadal ciekawa seria, ale, moim zdaniem, z tomu na tom poziom odrobinę spada. Niemniej, wciąż ze sporym zainteresowaniem zapoznaję się z kolejnymi tomami.
Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. To taka seria, którą za dzieciaka połknęłabym błyskawicznie. Teraz też myślę, że mogłaby mnie zainteresować.

    OdpowiedzUsuń