Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 maja 2019

,,Ja, kochanka" Karolina Wilczyńska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2016
Format: Książka
Liczba stron: 304
Do kupienia: Gandalf

Postanowiłam zapoznać się ze wszystkimi książkami autorki. Przyszedł czas na ,,Ja, kochanka".

Tak naprawdę w tej powieści nie ma ani imion, ani zawodów, ani miejsc zamieszkania. Historia opisana w tej publikacji może mieć miejsce w każdym mieście, na wsi, może dotyczyć mnie, czy Ciebie. Historia zatacza krąg i opiera się na tym, jak to jest być zdradzanym, ale też jak to jest, gdy to my nie dotrzymujemy wierności partnerowi.

Powieść nie jest zbyt obszerna, a dodatkowo czyta się ją szybko. Widać znaczny progres w stylu autorki. Nie oznacza to, że akurat ten tytuł jest zły. Po prostu nieco mu brakuje do najlepszych powieści w dorobku pisarki. Prawdą jednak jest, że jego lektura wywołuje wiele emocji.

,,Ja, kochanka" Karoliny Wilczyńskiej to pozycja na wolniejsze popołudnie. Nie żałuję, że się z nią zapoznałam, bo właśnie jest tak ciekawa przez tę anonimowość bohaterów.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: