Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 8 kwietnia 2019

,,Zostań w domu" Agnieszka Pietrzyk

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 456
Do kupienia: Gandalf

Agnieszka Pietrzyk ma w swoim dorobku kilka naprawdę świetnych tytułów. Postanowiłam zapoznać się też z jej najnowszą powieścią.

Władza może demoralizować, o czym miał przekonać się człowiek u szczytu elbląskiej władzy. Oprócz tego w pewnym wieżowcu doszło do zamachu terrorystycznego. Zakładnikami stali się wszyscy mieszkańcy oraz ich rodzina, która zgromadziła się przy wigilijnym stole. Czy zamachowcy faktycznie spełnią swoje groźby?

Prawie rok temu zapoznałam się z ,,Porwaniem" Agnieszki Pietrzyk. Nie sądziłam, że ,,Zostań w domu" jest kontynuacją tamtego kryminału. Sprawa toczy się całkowicie odrębnie, ale główna prokurator i prowadzący śledztwo pozostają bez zmian.

Nie ukrywam, że miałam względem tej powieści wielkie oczekiwania. Niestety, ale czuję się nieco zawiedziona. Książka jest naprawdę bardzo obszerna, i, niestety, z przykrością muszę przyznać, że momentami wydawała się dla mnie nieco za monotonna i nudna. Niemniej, przeczytałam ją całkiem szybko.

,,Zostań w domu" Agnieszki Pietrzyk to pozycja, którą można czytać jako odrębną całość. Nie żałuję, że się z nią zapoznałam, ale nie wywołała we mnie większych emocji.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie wywołała większych emocji. Może kiedyś do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń