Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 26 kwietnia 2019

,,Wiśniowe serce" Cathy Cassidy

Wydawnictwo: IUVI
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 278
Do kupienia: IUVI

,,Wiśniowe serce" Cathy Cassidy to pierwszy tom z serii Bombonierka.

Główna bohaterka wychowywała się tylko z tatą. Teraz on znalazł sobie partnerkę z 4 córkami i się do nich przeprowadzili. Prawda jest taka, że najstarsza córka wybranki nie zapałała do dziewczyny sympatią. Czy to się miało zmienić?

Lubię czytać książki młodzieżowe, a więc postanowiłam skusić się na tę publikację. Nie ukrywam, że przypadła mi do gustu. Nie jest to bardzo wymagająca lektura. Czyta się ją niesamowicie szybko. Całość fabuły ściśle łączy się z czekoladkami, stąd nazwa serii.

Jak możemy dowiedzieć się na początku, autorka zaplanowała 5-tomowy cykl, po jednym tomie na każdą z sióstr. Pewnie się z wszystkimi zapoznam, bo jest to naprawdę całkiem odprężająca lektura. Mam nadzieję, że na kolejne części nie trzeba będzie zbyt długo czekać.

,,Wiśniowe serce" Cathy Cassidy to pierwszy tom świetnie zapowiadającej się serii. Jeśli lubicie młodzieżowe cykle, to ten też powinien przypaść Wam do gustu.

Moja ocena: 5/6

Za książkę dziękuję Wydawnictwu IUVI


2 komentarze:

  1. Jestem zainteresowana, tylko czasu mam tak mało na kolejne serie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi tomami na każdą z sióstr :) jednak młodzieżówki to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń