Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 6 marca 2019

,,Randka z Hugo Bosym" Agnieszka Lingas-Łoniewska

Wydawnictwo: Burda Książki
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 264
Do kupienia: Gandalf

Kilka lat temu zaczytywałam się w prozie Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Teraz postanowiłam skusić się na jej najnowszą powieść.

Jagoda właśnie rozstała się ze swoim chłopakiem, a jednocześnie klientem firmy, w której pracowała. Miała udać się na ślub przyjaciółki. {o dotarciu na miejsce w wyniku nieszczęśliwych zbiegów okoliczności wciąż wpadała na pewnego przystojniaka. Czy coś mogło z tego wyniknąć?

Publikacja nie jest bardzo wymagająca, i tak też się na nią nastawiłam. Oczekiwałam ciekawej, momentami zabawnej historii dwojga zakochujących się w sobie ludzi i coś takiego też otrzymałam. powieść nie jest bardzo obszerna, więc z powodzeniem zapoznacie się z nią w kilka godzin.

Autorka porusza tutaj sporo śmiesznych, ale niekiedy także poważnych wątków. Pisze o zdradzie, uczuciach, zakochiwaniu się w sobie, dawaniu drugiej szansy. Do tego dwie dbające o interesy dzieci mamusie i robi się naprawdę ciekawie.

,,Randka z Hugo Bosym" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej to pozycja, z którą z przyjemnością spędzicie wolne popołudnie. Okaże się świetnym przerywnikiem między bardziej wymagającymi lekturami.

Moja ocena: 5/6 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Świetnie się bawiłam przy tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. No bardzo ciekawy wpis. Recenzja która zachęca do tego by taką książkę przeczytać. Bardzo fajnie że się zdecydowałaś przeczytać i potem na o niej opowiedzieć. Sama chyba zakupić i ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń