Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 10 marca 2019

,,Prawdy i tajemnice" Sylwia Trojanowska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 328
Do kupienia: Gandalf

Jakiś czas temu zapoznałam się z pierwszym tomem serii. Teraz przyszedł czas na lekturę kontynuacji.

Magda chciała dowiedzieć się, jakie sekrety skrywał przed nią dziadek. Bardzo szybko okazało się, że wcale nie były to przyjemne informacje, a powrót do przeszłości mógł źle wpłynąć na samopoczucie seniora.

Szczerze mówiąc, pierwszy tom średnio mi się podobał, ale postanowiłam zapoznać się z kontynuacją. Czytałam bez większego przekonania. Dopiero ostatnie kilkadziesiąt stron nieco bardziej mnie poruszyło.

Z twórczości autorki znam tylko tę serię i na razie pewnie tak zostanie. Szczecin jest opisany w perspektywie współczesnej i wojennej. Nie ukrywam, że przyjemnie czyta się o znanych miejscach. Na pewno powstanie tom trzeci, więc z nim pewnie też się zapoznam.

,,Prawdy i tajemnice" Sylwii Trojanowskiej to w moim odczuciu dość udana kontynuacja. Sporo się tutaj wyjaśnia, ale zostaje też jeszcze sporo niedomówień.

Moja ocena: 4/6 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: