Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 17 lutego 2019

,,Zabójczy pocisk. Polska krew" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 446
Do kupienia: Gandalf

Prawie rok temu zapoznałam się z pierwszym tomem, do którego opowiadania napisało kilkunastu znanych pisarzy kryminałów. Teraz przyszedł czas na 15 nowych spraw.

W tym tomie nazwiska autorów są już mniej oczywiste. Bardzo mnie to cieszy, bowiem miałam okazję poznać dużo nowych pisarzy, a co za tym idzie, chętnie zapoznam się też z ich całymi powieściami.

Nie we wszystkich historiach zostało napisane, jakimi wydarzeniami były inspirowane. Nie można jednak wszystkim odmówić tego, że są niezwykle wciągające, zaskakujące, a ich autorzy wykazali się sporą dawką pomysłowości.

Wszystkie opowiadania czyta się naprawdę szybko. Mimo tego, że książka jest obszerna, nie zauważa się jej objętości, bo strony przewraca się błyskawicznie. Bardzo podobało mi się m.in. opowiadanie Marty Guzowskiej z wątkiem archeologicznym, to o skupie telefonów, czy o wyborze akurat tej dziennikarki. Zresztą wszystkie mają w sobie pewien urok.

,,Zabójczy pocisk. Polska krew" Praca zbiorowa to pozycja idealna na wolniejsze popołudnie. Opowiadania bez przeszkód można czytać jedno po drugim, nie robiąc sobie między nimi dłuższych przerw.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze:

  1. Mam ten zbiór, ale jeszcze go nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie mam w planach tej antologii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie kupione, pierwszą przeczytaną w połowie, jest świetna do zbierania autografów pisarzy :D

    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń