Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 30 stycznia 2019

,,Kto by się spodziewał" Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 384
Do kupienia: Gandalf

Agata Przybyłek wydała już naprawdę sporo powieści, w tym kilka cykli. ,,Kto by się spodziewał" jest trzecim tomem jednego z nich.

Eliza z Patrycją obecnie żyły w niezgodzie. Matka pokłóciła się z ojcem, który się wyprowadził. Obie bliźniaczki chwilowo nie utrzymywały ze sobą kontaktów. Każda z osobna postanowiła wyjechać i odpocząć od patowej sytuacji, w której się znalazły. Czy miało im się to udać?

Z twórczością autorki zaczęłam zapoznawać się całkiem niedawno, jednak od tamtego czasu udało mi się już sporo przeczytać. Ten cykl opowiada o czterech siostrach i ich szalonej matce, która we wszystko im się wtrąca.

Nie ukrywam, że ten tom dostarczył mi sporo radości. Raz, że mogłam czytać o więzi między bliźniaczkami, której sama doświadczam. Dwa, bohaterka miała pełnić funkcję opiekunki na kolonii, a ten temat także jest mi bliski. Niestety, cała powieść jest naprawdę bardzo przewidywalna, jednak idealnie nada się na wolniejsze popołudnie.

,,Kto by się spodziewał" to publikacja, którą trzeba czytać koniecznie po zapoznaniu się z poprzednimi częściami. W przygotowaniu jest czwarty, ostatni tom cyklu.

Moja ocena: 4,5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: