Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 31 października 2018

,,Namaluj mi słońce" Gabriela Gargaś

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 448
Do kupienia: Tania Książka

Całkiem niedawno ukazało się wznowienie ,,Namaluj mi słońce" Gabrieli Gargaś. Czy jedna z nowości zasługuje na uwagę?

Sabina zawodowo zajmowała się umilaniem czasu osobom samotnym, chodziła do hospicjum, spotykała się z tymi, którzy potrzebowali wysłuchania. Pewnego dnia trafiła na Marysię, która poprosiła, by kobieta namalowała jej słońce.

Mimo tego, że autorka wydała już kilkanaście powieści i wszystkie znajdują się w domowej biblioteczce, zapoznałam się tylko z kilkoma jej pozycjami. ,,Namaluj mi słońce" dość długo czekała na swoją kolej, aż w końcu nadszedł odpowiedni czas na jej lekturę.

W moim odczuciu wznowienie nie jest taką powieścią, którą da się pochłonąć na jeden raz. Zapoznawałam się z nią aż trzy dni, choć nie jest aż tak obszerna, by nie można przeczytać jej w jeden. Nie jest to publikacja z gatunku tych, które da się pochłonąć momentalnie. Sporo tutaj życiowych mądrości, którymi należy się delektować.

Gabriela Gargaś pisze naprawdę piękne, mądre i życiowe historie o bohaterkach, którymi mogłybyśmy być my same lub nasze sąsiadki. Ze stron wyziera życiowa mądrość, którą warto przekazywać kolejnym pokoleniom.

,,Namaluj mi słońce" Gabrieli Gargaś to książka, której warto dać szansę w te jesienne wieczory. Nie powinniście czuć się nią zawiedzeni.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję księgarni 

1 komentarz: