Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 12 lutego 2018

,,Cinder i Ella" Kelly Oram

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 344
Do kupienia: Dolnośląskie

Historia o Kopciuszku jest powszechnie znana. Czy książka Kelly Oram oparta na tym motywie jest również warta uwagi?

Ella w dniu swoich 18 urodzin nie dość, że uległa wypadkowi, w którym straciła matkę, to dodatkowo ma poparzone 70% ciała. Przez kilka miesięcy przebywała w śpiączce, następnie czekała ją długa rehabilitacja. Dziewczyna musiała zamieszkać z rodziną ojca, który porzucił ją 10 lat wcześniej - ma macochę i dwie przyszywane siostry. Jest jednak ktoś jeszcze - tajemniczy Cinder, z którym pisała przed wypadkiem...

Lubię serię Uwaga! Młodość wydawaną przez to wydawnictwo, dlatego gdy nadarzyła się okazja postanowiłam zapoznać się z najnowszą publikacją z tego cyklu. Jak już wspomniałam, całość oparta jest na motywie Kopciuszka. Nawet imiona bohaterów Cinderella - oznaczają Kopciuszek. Książka jest całkiem obszerna, dodatkowo strony są naprawdę wypełnione tekstem, więc nie czyta się za szybko.

Szczerze przyznam, że liczyłam na naprawdę spore emocje. Dziewczyna, która w wyniku wypadku tak naprawdę traci wszystko i ulega tak tragicznym poparzeniom powinna wywoływać w czytelniku jakieś głębsze uczucia. Dla mnie niestety była ona dość nijaką bohaterką. Co prawda, walczyła o swoje, jednak nie do końca przekonała mnie jej kreacja. Postać Cindera nie okazała się dla mnie zaskoczeniem. W przygotowaniu jest drugi tom serii.

,,Cinder i Ella" to całkiem poprawna powieść, aczkolwiek w porównaniu z innymi z tej serii wypada średnio. Czytałam naprawdę ciekawsze historie z tego cyklu. Powieść wydaje się być całkiem zamknięta w tym tomie, jestem więc ciekawa, jakie losy czekają bohaterów w części drugiej.

Moja ocena: 4/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu





2 komentarze:

  1. Czasami takie trafia się na takie średniaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że ta książka jest znacznie lepsza, a tu jak widać, trochę pozostawia do życzenia.

    OdpowiedzUsuń