Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 14 maja 2016

,,Klątwa" Heather Graham

Wydawca: Burda Książki
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 296
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Heather Graham na swoim koncie blisko 100 powieści. Najbardziej lubię jej cykl z duchami w tle, czyli Łowcy. ,,Klątwa" jest jedną z nich.

Wiele lat temu w Chicago w czasach Starożytnego Egiptu zatonął statek. Po latach ludzie wierzą, że wszyscy, którzy się do niego zbliżą, będą mieli do czynienia z klątwą. Jak na razie, wszystko zdaje się to potwierdzać. Nurek, który jako pierwszy chciał zobaczyć skarb, umarł. Mężczyzna, który się tym zajmował, bo należał do stowarzyszenia miłośników Egiptu też umarł. To nie koniec śmierci w tym tomie. Ludzie wierzą, że kolejne osoby dopada klątwa...

Bardzo lubię cykl z duchami w tle. Jego bohaterami jest grupa, która może rozmawiać z osobami po ich śmierci, jeśli one będą tego chciały i dodatkowo potrafiły to zrobić. Tym razem od początku jakoś nie zaiskrzyło. Początek był bardzo nużący, następnie było lepiej, ale bez fajerwerków. 300 stron książki jakoś zmęczyłam, ale nie jest to najlepsza powieść z cyklu (czytałam co najmniej cztery części). Wychodzę jednak z założenia, że każdy może mieć gorsze publikacje w swoim dorobku.

Pomysł na fabułę był bardzo ciekawy i gdyby książka nie była taka monotonna to czytałabym ją z o wiele większą przyjemnością. Dużą rolę odgrywa tutaj Starożytny Egipt, czasy Ramzesa II i klątwa, zabobon, w który niektórzy są w stanie uwierzyć. Myślę, że gdyby większą uwagę poświęcić statkowi i jego tajemnicom było by ciekawiej. Bohaterów jest mnóstwo, w wyniku czego na końcu wcale nie wiedziałam, kto był odpowiedzialny za zabójstwa, choć typy Heather Graham mnie zdziwiły.

,,Klątwa" Heather Graham to książka, którą można czytać bez znajomości poprzednich części. Jest to poprawna powieść, bez fajerwerków, z ciekawym pomysłem na fabułę, ale mimo wszystko nieco nużąca. Polecam wyłącznie zainteresowanym.

Moja ocena: 3,5/6



2 komentarze:

  1. Przyznam, że jestem zaskoczona, gdyż po tej autorce spodziewałam się czegoś znacznie więcej. Ale skoro momentami powieść jest nużąca, to ja jednak spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest nieco nużąca, ale nie mówię nie. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń