Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 31 lipca 2020

,,Przysmaki Maksa" Katarzyna Zychla

Wydawca: Skrzat

Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 36
Do kupienia: Gandalf

Katarzyna Zychla to autorka serii o sympatycznym hipopotamie Maksiu i jego siostrzyczce Zuzi, z którą postanowiłam się zapoznać. Na początek mój wybór padł na ,,Przysmaki Maksa".

Książeczka podzielona została na 3 krótkie historie. W pierwszej z nich pt. ,,Maks i podwieczorek" możemy przeczytać o tym, jaka mama upiekła mnóstwo słodkości. Maks był wielkim łasuchem, więc sądził, ze są dla niego. W pewnej chwili opiekunka poprosiła go, aby popilnował wypieków...

Z kolei w opowiadaniu ,,Maks i prażona kukurydza" hipcio wraz z przyjaciółmi wybrał się do wesołego miasteczka, gdzie korzystał z wielu atrakcji. Tylko co z tym wszystkim miała wspólnego prażona kukurydza? Przeczytajcie sami!

,,Maks i owocowy bal" najbardziej mi się spodobał, gdyż celem jest promowanie jedzenia owoców zamiast słodyczy. Maks wraz z Zuzią oraz innymi zwierzętami wybrał się na bal, gdzie każdy był przebrany . Pani Zebra dokładnie objaśniała, jak nazywają się poszczególne owoce.

Ilustracje są bardzo ładne, przynajmniej mi się podobają. Z tego, co czytałam na innych blogach zauważyłam, że nie jestem w tej opinii odosobniona. Szczególnie lubię książki o zwierzętach, więc seria, jak najbardziej, trafia w mój gust. Hipopotamy też są jednymi z moich ulubionych zwierząt.

,,Przysmaki Maksa" to zbiór trzech krótkich opowieści z przesłaniem, które każde dziecko powinno zrozumieć. Ja czuję się usatysfakcjonowana i w przyszłości z pewnością sięgnę także jeszcze po inne książki Katarzyny Zychli opowiadające o dwójce hipopotamków.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Na pewno zachęcające jest to, że da się odczytać przesłanie z każdej z tych historii.

    OdpowiedzUsuń