Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 24 stycznia 2014

Życiowe piątki.



Cały zeszły weekend poświęciłam na czytane ,,Doktora Żywago", ale muszę przyznać, że było warto, bo naprawdę bardzo mi się podobał. Dodatkowo udało mi się przeczytać jeszcze ,,Refren poranka", który także mnie zachwycił.

Tydzień minął mi w miarę spokojnie. Z wielkich planów za wiele mi nie wyszło, więc będę musiała nadrobić w weekend, bo w przyszłym tygodniu mam 2 zaliczenia.

Dodatkowo czekają na mnie 4 cudne książki do recenzji, aż sama nie wiem, na którą najpierw mam się zdecydować: ,,Serenada zmierzchu" , ,,Momo" , ,,Od pierwszego wejrzenia" i 4 tom ,,Podzielonego królestwa". Na wszystkie mam ochotę :D

Macie ferie, czy nie macie? Jak tam zakończenia semestrów? Wszystko pomyślnie? :)

Powodzenia i duuużo odpoczynku ( dla Was i dla mnie :) )

Do przeczytania!

18 komentarzy:

  1. "Doktor Żywago"? Nie czytałam, od lat mój must read :) Miłego dnia kochaniutka xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie pamiętam ferii...to było tak dawno temu..eh...cudowne czasy...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w tym roku będzie przysługiwał tydzień, a w zeszłym też nie miałam.

      Usuń
  3. Ja chyba nie mogę zostać Twoim stałych czytelnikiem, bo doba mi się kurczy, książek sterta do przeczytania, a Ty dajesz nowe, fajne tytuły :) a dzisiaj zmierzam w kierunku biblioteki... Już się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę ferii. Przydałyby mi się dwa tygodnie odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie skonkretyzowałam, ale za 3 tygodnie będę miała tylko tydzień przerwy semestralnej.

      Usuń
  5. U mnie są ferie :)
    Bardzo jestem ciekawa twoich wrażeń po lekturze ,Od pierwszego wejrzenia". Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie na rozdanie z okazji roku istnienia bloga. Do wygrania nagroda o wartości ponad 150 złotych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie mogę doczekać końca sesji, w końcu będę mogła znowu czytać, czytać i czytać... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę i ja koniecznie i ja przeczytać ,,Doktora Żywago" :)

    OdpowiedzUsuń