Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 19 grudnia 2013

Dyskusyjne czwartki - Blogowe WOW.



Mam zaszczyt współorganizować Blogowe WOW w Bydgoszczy, które będzie miało miejsce 24/05/2014 r. Najważniejszym celem spotkania jest poznanie się z innymi Blogerkami i spędzenie czasu na miłej rozmowie, jednak, aby nie zapomnieć o swoich pociechach przewidziane są dla nich również inne atrakcje. 


Cały czas trwają zapisy. Jest jeszcze kilka wolnych miejsc, więc serdecznie zapraszamy. Liczę na to, że kiedyś się spotkamy.

I teraz pytanie do Was. Chętnie przyjmiemy wszelkie sugestie i propozycje. Za każdą jesteśmy bardzo wdzięczne. Przyznam, że pierwszy raz jestem współorganizatorką, jednak mam nadzieję, że jakoś uda mi się to wszystko ogarnąć.

Tymczasem zapraszam Was do dyskusji, co sądzicie o spotkaniach blogowych i czy warto je organizować?

29 komentarzy:

  1. Z chęcią bym sięwybrała, ale niestety moje problemy zdrowotne nie pozwalają mi tak planować;( może następnym razem;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mam za daleko, ale miłej zabawy życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i zapraszamy, jeśli zmienisz zdanie:)

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam na żadnym spotkaniu blogowym, więc nie wiem, czy warto je organizować, czy też nie. Uważam, że tak. Niestety mieszkam w tak problematycznym miejscu, że wszędzie mam daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie w trzy miejsca mam blisko, więc korzystam:)

      Usuń
  4. Ech, za daleko, a tak chętnie bym się spotkała, bardzo, bardzo :( Życzę wspaniałego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania naprawdę dużo dają. Szkoda, że mam tak daleko do was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym bardzo chciała się spotkać z blogerami ale jestem nieśmiała, dlatego wolałabym spotkanie w małym gronie, nawet z 2-3 osobami. Nie wiem tylko, czy ktoś tak prywatnie by chciał się ze mną umówić na kawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie by chciał. Ja też jestem bardzo nieśmiała, ale mam ze sobą siostrę i jest ok:)

      Usuń
  7. Myślę, że warto. Fajnie jest spotkać bloggowych znajomych, z doświadczenia wiem, że mogą się czasami pojawić przyjaźnie na całe życie :) Ja dawno temu blogowałam, nawet sporo i poznałam moją ukochaną Monikę, która mieszka nad morzem, od 6 lat się przyjaźnimy, spotkałyśmy się pierwszy raz dwa lata temu, w tym roku ponownie i to jest naprawdę magiczne... :)
    Ty sobie poradzisz z przygotowaniem, nic się nie martw. Tak na zapas: powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę możliwości takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to świetny pomysł można podzielić się swoją wiedzą, pomóc innym same plusy :) a faceci są mile widziani? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli jest jeszcze możliwość, żeby się przyłączyć, chętnie to zrobimy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie odbędzie się spotkanie?

      Usuń
    2. Można zapisać się jeszcze na listę rezerwową.
      Spotkanie odbędzie się w Bydgoszczy w Park Hotel Bydgoszcz.

      Usuń
    3. Poprosimy na tą listę, jesteśmy z Bdg, a do hotelu niedaleko, więc jeśli tylko miejsce będzie wskoczymy z największą przyjemnością :D

      Usuń
    4. Proszę wysłać emaila na blogowewow@gmail.com , formularz na blogowewow.blogspot.com ;)

      Usuń