Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 1 listopada 2013

Życiowe piątki.



Szczęście się do mnie uśmiechnęło, gdyż czwartek mieliśmy już wolny. Środa strasznie mi się dłużyła, ale udało mi się wytrwać do końca:) Mam kilka zadań domowych, więc niedługo się za nie zabiorę, a zaś pozostanie mi tylko odpoczynek:)

Czeka na mnie w kolejce ,,Dom tajemnic". Co prawda książka ma ponad 500 stron, jednak mam nadzieję, że w weekend zdążę ją przeczytać, gdyż jestem jej bardzo ciekawa.

Niedługo też pewnie zabiorę się za pisanie pracy licencjackiej. Książki już przeczytałam, muszę teraz przejrzeć bibliografię i zabrać się do roboty, bo czas mija, a ja nic nie działam w tej sprawie.

Trochę później możecie także spodziewać się podsumowania października - sama jestem bardzo ciekawa, jak mi minął ten miesiąc. Dość sporo przeczytałam, zobaczymy:)

Już niedługo blog będzie obchodził rok, 10 grudnia, pomyślę nad tym w związku z tą rocznicą, chcecie? :D

31 komentarzy:

  1. Jak ten czas szybko leci! :) Już rok? U mnie w grudniu będzie 2,5 roku :O Nigdy nie sądziłam, że tyle wytrwam w pisaniu bloga a nadal nie mam dość, mam nawet wrażenie, że dopiero się rozkręcam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już roczek? Ale to zleciało szybko. Będziemy więc wspólnie pić wirtualnego szampana ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to już roczek będzie? Nieźle, nieźle. :)) I czekamy na podsumowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi do roku jeszcze bardzo daleko, ale gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolne czwartki nadają sens studiowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa z tym roczkiem : ) Widać, jak wytrwała jesteś c;

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niedługo będą 4 miesiące :) szybko ten czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie roczek w lutym, ale ten czas leci, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dom tajemnic polecam, świetna książka :) Powodzenia z pisaniem pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym tak wolny czwartek czy jakikolwiek inny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no pewnie, że chcemy :) to już rok? ale szybko zleciało...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też miałam czwartek wolny i rozkoszuję się rodzinką. Już jutro trzeba wracać niestety ;( Pocieszam się, że już niedługo będzie kolejny dłuuugi weekend :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze praca licencjacka....już nie pamiętam jak to jest ją pisać;) ale trzymam kciuki i czekam na kolejne recki;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, u mnie też niedługo roczek

    OdpowiedzUsuń
  15. 10 grudnia rok?? super gratuluję, co za pamiętna data..moje urodziny :))

    OdpowiedzUsuń