Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 10 października 2013

Dyskusyjne czwartki - Ile czasu poświęcam na bloga?




Blog - dla jednych jest to miejsce rozrywki, sposób na spędzenie wolnego czasu, dla innych - sposób na życie. Niektórzy poświęcają mu tylko kilka minut dziennie, pozostali sporo więcej. A jak to jest w moim przypadku?:)

Dziś tak mnie natchnęło na ten post, gdyż mój blog obchodzi już 10 miesięcy. Bardzo szybko mi to minęło, nawet nie spodziewałam się, że tak prędko zadomowię się w blogosferze i poznam tyle ciekawych osób. Bardzo mnie to cieszy!

Blogowi poświęcam sporo czasu, tak myślę. Staram się na bieżąco odwiedzać czytelników, codziennie schodzi mi na to godzina, dwie. Dodatkowo napisać wpis ( najpierw trzeba mieć o czym, czyli należy zapoznać się z jakąś książką lub tematem), na to schodzi mi dodatkowy czas. Czytanie książki to też nie trwa chwilę, jak czytam tą dla dorosłych muszę jej poświęcić kilka godzin. Opisanie moich wrażeń zajmuje mi średnio około pół godziny.

Nie zagłębiam się już tutaj w poprawki dotyczące wyglądu, gdyż nie za bardzo je dokonuje, a po za tym za bardzo się na tym nie znam, więc nie za często coś zmieniam. Blog zajmuje sporo mojego czasu, obecnie za dużo tego, co mogę mu poświęcić, nad czym strasznie ubolewam.

Mam nadzieję, że niedługo na nowo wdrożę się w obowiązki studenckie i odzyskam wolną chwilę na moje małe przyjemności. Obecnie czytam ,,Nikt nie chciał słuchać", kolejna historia prawdziwa i utknęłam gdzieś tak w 1/4 od poniedziałku i nie mogę się ruszyć dalej. Wierzę jednak, że motywacja do mnie powróci i książkę doczytam do końca już niebawem.

22 komentarze:

  1. Blogowanie to straszny pożeracz czasu, przynajmniej ja tak uważam. Jestem tak bardzo od bloga uzależniona, że powinnam się leczyć:-) Nawet jak gdzieś jestem w gościach to aż mnie skręca z ciekawości na myśl, czy ktoś czasem jakiegoś nowego posta nie umieścił :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się nie zgodzić! ja za zwyczaj na weekendy pisze posty na przyszły tydzień(2-3 postów to około 1-1,5 godz. pisania), a później tylko odwiedzam inne blogi (myślę, że tu godzina spokojnie mi schodzi na dzień - jak nie więcej)
      Myślę, że kochamy książki, a w blogosferze często możemy o nich podyskutować i to tak nęci;)) pozdrawiam

      Usuń
    2. No ja na szczęście aż tak uzależniona nie jestem, żeby rozmyślać, czy ktoś coś napisał, ale mam kilka ulubionych blogów, które odwiedzam i się zawsze niecierpliwię, kiedy będzie kolejny wpis ;)

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o bloga książkowego, dopiero zaczynam poświęcać mu naprawdę dużo czasu :) Ale w blogosferze latam już prawie sześć lat i powiem tak: to jest nałóg :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie na blogowanie staram sie poswiecac godzine, a w weeken 2/3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mnie blogowanie pochłania bez reszty, blogów mam kilka, w każdym coś trzeba zrobić, poprawić, napisać. Pożera to czas niesamowicie. Ostatnio też mam go jakby mniej... Dni mi się stały krótsze czy co :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też czasu brakuje, a na szczęście mam tylko jednego ;)

      Usuń
  5. Ja piszę... na zapas. W weekend albo w pociągu wyciągam laptopa, piszę sobie w Wordzie recenzje i nastawiam. No i choć na kilka dni mam spokój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje to ja też piszę na zapas, o ile mam co napisać ;)

      Usuń
  6. Mi to nawet nie chodzi o czas z odwiedzaniem, jak o limit internetu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czasu na bloga obecnie poświęcam mało, nawet trudno mi go znaleźć na napisanie recenzji, mam nadzieję, że to zmienię w najbliższym czasie. Muszę sobie czas lepiej rozplanować. W wakacje potrafiłam nawet kilka godzin spędzić, komentując, piszac i czytając. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm w sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Nie zliczam czasu. Ale jakbym miała policzyć? Przygotowanie notki zajmuje od 30min - do 2h. Zależy o czym, czy mam wenę, ile rzeczy warto opisać. Co kilka godzin zaglądam na FB, żeby zorientować się, co w trawie piszczy. Jednak to tylko szybki rzut okiem i ewentualne polubienia, czasem wejście w jakiś link, jeśli wyda mi się ciekawy. Odwiedziny zaprzyjaźnionych blogów.. Swego czasu pochłaniało mi to mnóstwo czasu. Teraz już nie mam ku temu możliwości. Ale staram się zaglądać chociaż 1-2x w tygodniu do tych, których śledzę od długiego czasu. Reszta musi mi wybaczyć. Dorosłość, bycie matką + blog nie zawsze lubią iść w parze :)
    Stanowczo więcej czasu zajmuje mi czytanie książek. Kolejka zawsze długa, książki różne objętościowo = masa czasu poświęcona na zapoznanie się z nimi. To też powinno się wliczać w czas blogowania, bo bez książek nie ma bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pisałam o tym, że książkę to trzeba najpierw przeczytać, żeby mieć o czym napisać, a i to nieszybko idzie.

      Usuń
  9. Mi bardzo dużo czasu schodzi na blogowanie i to co z tym związane, właściwie, jakby ktoś chciał mnie zatrudnić na stanowisku blogera to spokojnie cały etat będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mam czas to zauważyłam, że dużo czasu poświęcam, a jak nie mam czasu i mam parę dni zaległości, to potem poświęcam jeszcze więcej czasu, żeby mi czasem żadny fajny post nie umknął :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zależy, czasem 5-10 minut a czasem można liczyć czas spędzony przed komputerem w godzinach. Ostatnio zaglądam na bloga dość regularnie. :)

    OdpowiedzUsuń