Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 11 października 2013

Życiowe piątki.



Ten tydzień minął mi już znacznie szybciej, niż poprzedni. Zajęć na uczelni miałam dość sporo, a jak przychodziłam to musiałam odrobić zadania i inne sprawy uczelniane, że nawet nie miałam wielkiej ochoty na czytanie. W tym tygodniu zrobiłam więc sobie prawie całkowitą przerwę czytelniczą:)

W weekend też za bardzo nie odpoczęłam, gdyż zajmowałam się lekturą na studia. Teraz byłam za bardzo zmęczona, aby oddawać się czytaniu. Już za kilka godzin będę miała przyjemniejsze zadanie - czytanie Waszych wpisów! Przyznam szczerze, że już nie mogę się doczekać.

Wybrałam też temat pracy licencjackiej o rewolucji październikowej i Rosji w tamtych czasach. Temat z pewnością dość trudny, jednak cieszę się, że się na niego zdecydowałam, bo mi się podoba. Niebawem zacznę się rozglądać za książkami, które mogłyby mi pomóc w skompletowaniu bibliografii.

To chyba na tyle, nie chce mi się już więcej pisać, więc wybaczcie, ale zostawię Was z tym, co jest:)

26 komentarzy:

  1. Twój temat pracy licencjackiej to dla mnie czarna magia;-) Wierzę jednak, że ty podołasz. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! przeczytałam komentarz Cyrysi i stwierdziłam, że przyszło mi to samo do głowy, że to dla mnie czarna magia;P a co do odpoczynku od książek - każdy z Nas go potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam rozumiem, dlaczego kręci cie tego typu klimat c; No nic, życzę powodzenia : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię, ja po pracy to już jestem tak zmęczona, że wieczorem padam na nos, przy najlepszej książce potrafię zasnąć - nawet w wannie! Podejrzewam, że po zajęciach, też jesteś wykończona

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co rosyjskie i prowadzę wyzwanie z Rosyjsko mi! Może Cię skuszę? 1 książka na 6 mcy to chyba nie jest aż tak źle, prawda?:P:D Ale nie namawiam na siłę, bo to ma być przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, zależy od tego, jaką książkę przeczytam. Czytam kilkanaście na rok, ale nie wszystkie opisuję:)

      Usuń
    2. Może coś opiszę, zobaczę:)

      Usuń
  6. rzeczywiście temat dośc trudny, ale poradzisz sobie pewnie bez problemu ; p, trzymam kciuki !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skupisz się na politycznym aspekcie tego wydarzenia czy raczej skłonisz się ku literackiej wizji pisarzy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie lubiłam tych tematów na historii, więc życzę, by Tobie lepiej wypadły w pracy ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubiłam na historii, ale w literaturze już tak:)

      Usuń
  9. Ciekawy temat pracy licencjackiej :) Mi co raz częściej zdarzają się takie przerwy w czytaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyboru tematu pracy licencjackiej. Bardzo ciekawy i zapewne bardzo powazny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężki temat, ale lubię takie historyczne aspekty:) mój był związany z Niemcami, ale to była dziwna grupowa obrona i każdy miał po 25 stron - nas było 12. I broniliśmy się z naszych wszystkich tematów..Połowa miała o Niemczech a druga o Rosji, więc całościowo mieliśmy dużo materiału :D na szczęście na magisterce już każdy osobno się bronił, ja ciągnęłam dalej historię polsko niemiecką :)) brakuje mi tych czasów ehh :))

    OdpowiedzUsuń