Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 1 maja 2013

,,Dziecięce mądrości, czyli rymowanki z morałem” Jacek Pacioch

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 42
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfZaczytani

,,Dziecięce mądrości, czyli rymowanki z morałem” Jacek Pacioch

Jacek Pacioch stworzył wspaniałe wierszyki z morałem.

Warto pamiętać i zabrać o to, abyśmy w domu mieli porządek, gdyż bałagan bardzo źle o nas świadczy. Należy także tolerować swoje zalety i nie przekształcać ich w wady. Z każdej sytuacji można znaleźć wyjście, trzeba tylko tego chcieć. Zwierzęta także należy traktować z szacunkiem, gdyż są naszymi przyjaciółmi.

Książeczka może nie jest zbyt duża objętościowo, jednak jakże ważna. Już od najmłodszych lat powinniśmy zachowywać się zgodnie z przyjętymi normami. Zadaniem rodziców jest wychowanie swoich pociech na dobrych, wrażliwych ludzi.

Wszystkie teksty są ładnie rymowane, a całości dopełniają wspaniałe fotografie, które cieszą oko. Pozycję przeczytałam w tempie błyskawicznym.

Z twórczością autora zapoznałam się po raz pierwszy, jednak w przyszłości z pewnością jeszcze nie raz sięgnę po pozycje tego pisarza.  Są wspaniałe i bardzo wartościowe.

Bardzo lubię czytać pozycje z literatury dziecięcej, gdyż nie ma w nich zakłamania, fałszu, żadnych stosunków, czy trójkątów miłosnych. Bardzo mi taka tematyka, jak w tej książce, odpowiada.

,,Dziecięce mądrości, czyli rymowanki z morałem” to warta uwagi pozycja, która spodoba się nie tylko najmłodszym. W końcu wartości w niej zawarte są ponadczasowe i odnoszą się do każdego z nas!

Moja ocena : 5,5/6


Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



12 komentarzy:

  1. Lubię książeczki dla dzieci, które przekazują pewne uniwersalne prawdy i kształtują pozytywne cechy u najmłodszych. Chętnie zakupię tę książkę swojemu bratu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesują mnie rymowanki z morałem. Fajna książeczka. Muszę się jej przyjrzeć bliżej, jak będę w Empiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie widziałabym tę książeczkę u Patryczka i Wiktorii na półce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie i przystepnie przedstawione ważne problemy. Jestem juz po lekturze i myslę, że warto aby dzieciaczki od małego zapoznawały się z takimi wartościami. Czyta się bardzo przyjemnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie pozycje, bo nie dość, że ich czytanie sprawia dzieciom przyjemność to jeszcze uczą czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wesoła i miła książka. Pełne humoru, ale i mądrości, niezbyt długie wiersze opatrzone kolorowymi obrazkami. Dziecko naprawdę się interesuje, a twarda oprawa pomaga przetrwać książce trudne chwile w rączkach naszych pociech :) najchętniej widziałbym tą pozycję w wersji polsko - angielskiej.
    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, książeczka bardzo ciekawa i ładnie wydana:)

      Usuń