Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 marca 2013

Życiowe piątki.




Wiosna już niedługo, więc tym bardziej nie mogę się jej doczekać:) Pogoda zmienną jest, ale mam nadzieję, że już będzie tylko cieplej.

W tym tygodniu postanowiłam zaszaleć i spełnić kilka czytelniczych marzeń  - kupiłam całą serię ,,Sklepiku z niespodzianką", ,,Lolitę" i jeszcze kilka innych. Razem 12 książek... Była akurat promocja, więc żal było nie skorzystać. Kilka kupiłam w punkcie taniej książki w Bydgoszczy.

Co prawda nie mam już, gdzie kłaść moich nowych nabytków, jednak znalazłam im miejsce w mieszkaniu studenckim, jeszcze kilka się zmieści;p

Ostatni tydzień był dla mnie strasznie męczący, jestem tak wykończona, że nic specjalnego nie chce mi się robić. Nawet nie mam wielkiej ochoty na czytanie... Wiosno przybywaj ! :)

15 komentarzy:

  1. Wow, 12 książek, zazdroszczę! Ja też z utęsknieniem wyczekuję wiosny, bo faktycznie - pogoda za oknem nie sprzyja niczemu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie póki co pada śnieg i nie zanosi się na ocieplenie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty piszesz o wiośnie, a u mnie za oknem biało, wyczekuję, wyczekuję ciepła i słońca, ale kiedy nadejdzie nie mam pojęcia... A u mnie też powoli książki przestają się mieścić, koleżanki jak przychodzą, zawsze pytają, czy zakładam bibliotekę:P

    Pozdrawiam i miłego piątku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na strych zaczynam wynosić kolejne, bo się nie mieszczę;p

      Usuń
  4. Mam na nią wielką ochotę od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie Ty tą wiosnę widziałaś??? Bo u mnie dzisiaj śnieg po pas i wiatr pizga niemożliwie - ze śniegu tworzą się małe trąby powietrzne. Nawet to fajnie wygląda, ale tylko przez okno. Wiosny chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie już słoneczko ładnie świeciło z rana, a zaś śnieg :/

      Usuń
  6. U mnie jest strasznie zimnoooo... Z utęsknieniem czekam na wiosnę, słoneczko i powiew ciepłego wiaterku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja u siebie wiosny już nie widzę, zaspy po kolona, wyjazd z domu zasypany, samochód do połowy w śniegu, - zimo precz :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak ten tydzień u mnie tez był męczący ... byle do wiosny.

    OdpowiedzUsuń