Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 19 lutego 2014

,,Czas tęsknoty" Adrian Grzegorzewski [PRZEDPREMIEROWO]

Wydawca: Znak
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 416
Półka: posiadam
Do kupienia: Znak

Adrian Grzegorzewski na stałe mieszka w Londynie. ,,Czas tęsknoty" jest jego debiutem literackim opowiadającym o czasach II wojny światowej, gdy miłość pomiędzy Polakami a Ukraińcami była zakazana.

Piotr Ochocki w momencie, gdy zdecydował się na wyjazd w rodzinne strony matki nie przypuszczał, co może go tam spotkać. Zatrzymał się u przyjaciółki zmarłej, która miała swoją córkę. Nastolatka Marta zakochała się w nim do szaleństwa. Jego serce jednak było skierowane ku Swiecie, Ukraińce, która była przeznaczona już Jegorowi. Ta miłość nie miała prawa bytu. Nikt nie mógł dowiedzieć się o tym, że jakiekolwiek uczucie między nimi kiełkuje. Miłość pomiędzy Polakiem a Ukrainką była zakazana. Naród kobiety by jej tego nie wybaczył. A jednak stało się inaczej i wszystko wyszło na jaw...

Gdy tylko zobaczyłam na okładce zapowiedź, że książka przeznaczona jest dla wielbicieli ,,Czasu honoru" wiedziałam, że nie będę mogła przejść obok tej książki obojętnie. Fabuła także wydała mi się interesująca na tyle, aby zapoznać się z tą fascynującą, ale także zarazem przerażającą i straszną historią, która mogła wydarzyć się naprawdę.

Z racji tego, że nie stronię od debiutów i każdemu pisarzowi daję szansę z wielkim entuzjazmem podeszłam do ,,Czasu tęsknoty", który trafił w moje ręce. Prawie że natychmiast zabrałam się za jej lekturę i nie żałuję, bo książka porwała mnie bez reszty. Styl autora był bardzo prosty, a fabuła wciągająca. Niektóre fakty ukazane w książce były naprawdę przerażające, jednak niestety zgodne z tym, czego uczyliśmy się na lekcjach historii.

Niektóre wątki nie zostały do końca dokończone, więc może kiedyś doczekamy się kontynuacji losów Swiety i Piotra. Nie ukrywam, że z wielką chęcią bym ją przeczytała. Zakończenie było dla mnie wstrząsające i zupełnie niespodziewane. Zupełnie tak, jak życie. Nigdy nie wiemy, co czeka na nas za rogiem...

,,Czas tęsknoty" to piękna powieść o sile prawdziwej miłości, która mogła przetrwać nawet różnice narodowościowe. To książka o losach Polaka i Ukrainki, którzy musieli wiele przeżyć. Czy ich losy miały szansę ponownie się złączyć?

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


32 komentarze:

  1. Takie rwanie wątków, niekończenie ich, to ostatnio powieściowy standard. Trzeba przywyknąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jakoś nie zdarzało. Chyba, że wiedziałam, że będzie 2 tom to też inaczej.

      Usuń
  2. Już widzę te emocje, które przy tej lekturze mnie wypełniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Może więc przeczytasz po premierze?:)

      Usuń
  3. Piękna okładka. Nie mogę się na nią napatrzeć. Co do fabuły również wzbudziła moje zainteresowanie, więc bardzo chętnie poznam ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten serial, więc z wielką przyjemnością przeczytam tę książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serialem trochę ma wspólnego, ale moim zdaniem serial i tak lepszy.

      Usuń
  5. Super książka, chętnie ją kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zapisuję się na czytanko, książka debiutancka tym bardziej mnie pociąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie patrzę, czy debiutant, czy nie, a niektórzy zwracają na to uwagę, nie wiem dlaczego.

      Usuń
  7. Książka też mi się podoba, chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serialu nie oglądam, ale po książkę może sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka jest niesamowita, może gdybym była fanką serialu, ale nie oglądałam w całości nawet jednego odcinka.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak treść Cię interesuje to niekoniecznie musisz być miłośniczką.

      Usuń
  10. Zapowiada się wspaniale, oj chce przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada sie ciekawie. Musze posznupac w necie i zamowic. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mnie zainteresowałaś! Książka idealnie trafia w moje gusta czytelnicze - czasy wojny, zakazana miłość. Koniecznie muszę ją gdzieś dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, tytuł zanotowany :)

    OdpowiedzUsuń