Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 3 września 2024

Bluey - Kemping, Strumyk, W domu rodziny Łączków

 Bluey. Kemping. Moja czytanka


Książeczka z serii Moja czytania została wydana w miękkiej oprawie w kwadratowym formacie.
Uwielbiam sięgać po kolejne wydania z przygodami tych bohaterów.  

W tym wydaniu Bluey z rodziną miała okazję przebywać na kempingu, gdzie z pewnością nie mogli narzekać na brak wrażeń. Dodatkowo w czasie wyjazdu Bluey miała okazję poznać nowego kolegę.

Bajka ma całkiem sporo tekstu. Dużo miejsca poświęcono także kolorowym ilustracjom z kolejnymi pieskami. Lektura ma także niezwykle ważne przesłanie, więc tym bardziej warto się z nią zapoznać. 

Bajka została wydana w kwadratowym formacie w miękkiej oprawie. Tak, jak w przypadku innych książek o Smerfach, nie ma tutaj za wiele tekstu, jednak jest on z przesłaniem.

,,Bluey. Kemping. Moja czytanka" to zajmująca propozycja. 

Bluey. Strumyk. Moja czytanka


Uwielbiam sięgać po kolejne wydania z przygodami tych bohaterów. 

Wybranie się do miejsca znanego z przeszłości może dostarczać wielu emocji. Tak też było ze strumykiem, który tata Bluey pamiętał z dawnych lat. Jakie wrażenie obecnie wywarł na głównej bohaterce?

Bajka została wydana w kwadratowym formacie w miękkiej oprawie. Tak, jak w przypadku innych książek o Bluey, nie ma tutaj za wiele tekstu, jednak jest on z przesłaniem.

Z największą przyjemnością skusiłam się na tę lekturę, która znajdzie swoich zwolenników wśród miłośników takich publikacji.

,,Bluey. Strumyk. Moja czytanka" to świetna propozycja na wolny dzień, która jest lekka i można ją wziąć też na wycieczkę.

Bluey. W domu rodziny Łączków


,,Bluey. W domu rodziny Łączków" to wielki hit, z którym także postanowiłam się zapoznać.

Ciekawostką jest już niebanalny kształt tej książki. Dzięki jej kolejnym rozkladówkom można jeszcze lepiej poznać Bluey i jej rodzinę. Każda z nich skupia się na innej tematyce. 

Książka została wydana w dużym formacie na kartonowych kartkach w kształcie domu. Całe strony są pokryte kolorowymi ilustracjami, tekstu jest tutaj stosunkowo niewiele, co z pewnością przypadnie do gustu młodszym czytelnikom.

,,Bluey. W domu rodziny Łączków" to publikacja dla młodszych dzieci, więc nie ma się czemu dziwić, że cieszy się sporym zainteresowaniem.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem       
 

2 komentarze:

  1. Bajka jest świetna. Mój synek ją uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zakochałam w Bluey dzięki książkom, świetna bajka

    OdpowiedzUsuń