Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 14 czerwca 2022

,,Sonder" Tina Berk

 ,,Sonder" 

,,Sonder" Tiny Berk to kolejna świetna propozycja na prezent dla młodzieży.

Głównymi bohaterami są postacie w wieku nastoletnim. Mająca 17 lat Sophie zajmowała się codziennymi obowiązkami, chodziła do szkoły, miała chłopaka, Declana. Pewnego dnia jednak jej partner zaginął, a ona zaczęła otrzymywać od niego listy. Kto był za nie odpowiedzialny i dlaczego Declan zaginął?

Lubię sięgać po typowo młodzieżowe pozycje, gdyż dzięki nim idealnie można wczuć się w emocje osób, które obecnie są w tym wieku. Sięganie po takie lektury sprawia, że istnieje jeszcze lepsza szansa odnośnie tego by odnaleźć się w tym nastoletnim świecie.

Na pewno zaletą jest odkrywanie fabularnych kart stopniowo i zamknięcie wszystkiego w jedną, spójną całość. Lekturę czyta się naprawdę sprawnie i została przedstawiona w interesujący sposób. 

,,Sonder" Tiny Berk to idealna pozycja dla miłośników takich książek i osób w różnym wieku. 

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 

11 komentarzy:

  1. Ja ostatnio pochłaniam młodzieżówki tonami,więc w sumie czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada. Nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko sięgam po młodzieżówki, a moja córka jest jeszcze na nie nieco za mała, ale kto wie... za jakiś czas pewnie pojawi się u nas ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie sięgam po ten gatunek książek. Chyba jestem już na nie za stara ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo młodzieżówek czytam, moim faworytem wciaz jednak jest Rowling i mull :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle nie sięgam po tego typu książki, ale czuję, że nad tą powinnam się naprawdę zastanowić 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło spędziłam czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż jak się jest nastolatkiem, to życie i emocje wyglądają inaczej niż u dorosłych osób, warto przeczytać taką książkę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa książka, myślę, że młodzieży się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem komu polecić tą książkę i sama też chętnie przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam tę książkę w zapowiedziach i bardzo jestem jej ciekawa. Niestety, póki co mam sporo pozycji do czytania.

    OdpowiedzUsuń