Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 13 czerwca 2022

,,Szkoła luster" Ewa Stachniak

 ,,Szkoła luster"


,,Szkoła luster" Ewy Stachniak dość długo w moim przypadku czekała na swoją kolej. Zupełnie niepotrzebnie.

Razem z bohaterami przenosimy się do XVIII wieku. To czasu panowania Ludwika, Wersal. Jedna z dziewczyn ze zmarłym ojcem i licznym rodzeństwem została oddana na służbę. Nikt nie spodziewał się jednak tego co miało ją tam spotkać. To właśnie o Veronique jest pierwsza część tej książki. Następna jest już o kolejnym pokoleniu, dziewczynce porzuconej przez matkę.

Ta lektura bardzo przypadła mi do gustu i z zainteresowaniem śledziłam kolejne sceny i wychodzące na jaw fakty. Część wydarzeń i osób jest inspirowana rzeczywistością. To co działo się na dworze króla niekoniecznie było normą, jednak nikt nie miał śmiałości by mówić o tym głośno. Duże wydanie z ciekawą treścią gwarantuje dobrze spędzony czas.

Ewa Stachniak stworzyła już kilka innych pozycji, jednak ja po raz pierwszy miałam okazję zapoznać się z jej twórczością. W związku z tym już po jej najnowszym dziele jestem oczarowana piórem autorki, przemyślaną fabułą i zdecydowanie mam ochotę na więcej. 

,,Szkoła luster" Ewa Stachniak to pozycja, w której historia i kobiety odgrywają bardzo ważną rolę. Nie sposób przejść obojętnie obok tego wydania.

Moja ocena: 5.5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


10 komentarzy:

  1. Samo wydanie tej książki jest piękne. Czeka na mojej półce na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca i przyznam, że już sama okładka wzbudza moją ciekawość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało czytam takich książek żeby przenosić się do XVIII wieku, ale okładka książki bardzo zachęca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie też, że ta lektura bardzo przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  4. Takie podroze w czasie moga byc bardzo wzbogacajace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. długo czekała na swoją kolej, ale się doczekała

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tę książkę na kanale Literaccy i od tej pory cały czas o niej myślę. Ta okładka jest obłędna! Podobnie jak sam pomysł na książkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego tytułu i chętnie skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla miłośników historii, książka na pewno okaże się strzalem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za książkami historycznymi, więc mogłabym się męczyć ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń