Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 15 czerwca 2022

,,Tajemnice Fleat House" Lucinda Riley

,,Tajemnice Fleat House" 


Lucinda Riley zmarła w tym roku. Obecnie za wydanie tej książki był odpowiedzialny jej syn.

Książka została napisana przez autorkę z 2006 roku i zgodnie z planem autorki miała ukazać się po serii ,,Siedem sióstr" i tak też się stało. Mężczyzna zastanawiał się jednak nad wprowadzeniem zmian w jej treści, jednak postanowił wprowadzić tylko drobną redakcję tego tekstu. Dodatkowo ciekawostką jest to, że szkoła jest miejscem do którego faktycznie uczęszczały dzieci Lucindy Riley.

Szkoła Fleat House była elitarnym miejscem do nauki. Problem zaczął się wtedy gdy doszło do śmierci jednego ze starszych uczniów. Następnie doszlo do zaginięcia kolejnego, jednak najbardziej niepokojąca część tej książki miała dopiero nadejść i z pewnością była zaskakująca dla odbiorców. 

Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki i nie ukrywam, że to wydanie bardzo przypadło mi do gustu. Nie mogłam się od niej oderwać i byłam zachwycona tym wydaniem i pomysłem na fabułę tego wydania, który był genialny. To naprawdę wciągająca lektura Lucindy Riley napisana już kilkanaście lat temu. 

,,Tajemnice Fleat House" Lucindy Riley to zachwycajace wydanie, z którym milo spędziłam jedno popołudnie.

 Moja ocena: 5.5/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

10 komentarzy:

  1. Znam autorkę ze słyszenia, ale nie czytałam nic jej autorstwa. Mam ochotę sięgnąć właśnie po jakiś pojedynczy tom, więc może skuszę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przeczytać tę książkę. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej autorki, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do jej poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam autorkę właśnie z serii o siedmiu siostrach, chętnie przeczytam i tą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma też sporo książek spoza serii, tak jak ta tutaj

      Usuń
  5. Chętnie sięgam po książki wydawnictwa Albatros, ale jakoś ten tytuł nie zrobił na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka wysoka ocena, a więc książka jest warta przeczytania ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna książka , podoba mi okładka 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to raczej książka dla mnie. Na co dzień czytam zupełnie inny gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zaciekawila ta książka i z przyjemnością po nią sięgnę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń