Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 21 września 2020

,,Precedens" Remigiusz Mróz

 


Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 512
Do kupienia: Gandalf

Seria z Chyłką i Zordonem doczekała się już 12 tomów, co bardzo mnie cieszy, a na pewno pojawi się też kolejny.

Joanna nie czuła się obecnie najlepiej, jednak gdy zgłosiła się do niej znana aktorka, która chwilę później na wizji zabiła pewnego mężczyznę wiedziała, że będzie chciała jej bronić. Klientka uważała, że nawet nie dojdzie do procesu. Jakim sposobem Chyłka mogła tę sprawę wygrać?

Bardzo lubię tę serię, więc nie ma się czemu dziwić, że kolejnych tomów wypatruję z olbrzymią niecierpliwością. W tym tomie jest mnóstwo przekomarzanek między Chyłką i Zordonem i zbrodnia doskonała. Czy taka jednak naprawdę istnieje?

,,Precedens" Remigiusza Mroza to obszerna publikacja, z którą zapoznałam się jednak na raz, gdyż nie sposób się od niej oderwać. Fanów serii z pewnością nie muszę przekonywać do jej lektury.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że seria z Chyłką i Zordonem doczekała się już 12 tomów. Ja stanęłam na 4 tomie i jak na razie jakoś nie mogę zebrać się w sobie, aby dokończyć ten cykl.

    OdpowiedzUsuń