Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 20 maja 2020

,,Smocza Straż. Pan Widmowej Wyspy" Brandon Mull

Wydawnictwo: Wilga
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 496
Do kupienia: Grupa Wydawnicza Foksal

Brandon Mull napisał wiele ciekawych książek, z którymi miałam okazję się zapoznać, a ,,Smocza Straż. Pan Widmowej Wyspy" jest w sumie 8 tomem serii.

Seth utracił pamięć i nie wiedział, komu tak naprawdę może zaufać. Kendra z kolei bardzo starała się znaleźć zaufanie brata na nowo. Seth jednak był zagubiony, a dodatkowo wykonywał czyjeś polecenia. Wierzył, że robił dobrze.

Z serią ,,Baśniobór" zapoznałam się już kilka lat temu i nie ukrywam, że ucieszyła mnie wiadomość, że powstanie kolejne 5 części. Z racji tego, że autor pisze je na bieżąco nie ukazują się zbyt często, jednak warto na nie czekać.

Autor posługuje się niezwykle plastycznym językiem. Mimo tego, że książka jest obszerna, czyta się ją z naprawdę sporym zainteresowaniem i przyjemnością. Cieszę się, że ukazał się już 8 tom serii, a 9 jest w trakcie pisania przez autora.

,,Smocza Straż. Pan Widmowej Wyspy" Brandona Mulla to świetna seria nie tylko dla nastoletnich czytelników. Myślę, że starsi odbiorcy także znajdą w niej coś dla siebie.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Wilga

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze w ogóle nie znam tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, a raczej próbowałam przeczytać pierwszy tom tej serii, ale nie dałam rady. To jednak nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń