Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 17 listopada 2019

,,Ostatni świadek" Liv Constantine

Wydawnictwo: HarperCollins
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Liv Constantine to pseudonim literacki dwóch sióstr, które stworzyły tę powieść.

Lily została brutalnie zamordowana. Jej córka, mąż nie potrafią sobie z tym poradzić. Na stypie dom odwiedza dawna przyjaciółka córki, z którą pokłóciła się przed kilkunastoma laty. Czy ta tragedia ma je połączyć?

Wiązałam z tą książką chyba zbyt duże nadzieje, w rezultacie czego niestety się zawiodłam. Powieść w moim odczuciu jest przewidywalna i jej lektura tak naprawdę niewiele nowego wniosła do mojego życia. Niemniej, nie żałuję, że się z nią zapoznałam. Jej lektura zajęła mi tylko kilka godzin.

,,Ostatni świadek" Liv Constantine to kryminał, który pokazuje, do jakiej tragedii mogą doprowadzić niewyjaśnione swady i tajemnice sprzed lat.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze:

  1. Skoro to przewidywalna książka to raczej się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szału nie ma, to ja spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również miałam wobec tej książki duże oczekiwania, ale chyba przestanę. Zobaczymy może mi ta przewidywalność mi nie będzie przeszkadzać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń