Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 listopada 2019

,,Chłopiec, kret, lis i koń" Charlie Mackesy

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 128
Do kupienia: Albatros

Bardzo lubię zarówno ,,Małego Księcia", jak i ,,Kubusia Puchatka", dlatego skusiłam się na publikację, która miała łączyć cechy obu wspomnianych pozycji. Muszę przyznać, że z całą pewnością nie jest to chwyt marketingowy i ,,Chłopiec, kret, lis i koń" jest naprawdę świetny!

Na początku jest krótki wstęp, a następnie największą rolę odgrywają ilustracje i naprawdę krótki tekst z ważnymi przesłaniami. Całość jest niezwykle prosta, nieco ołówkowa, momentami kolorowa. Naprawdę nie sposób oderwać od niej wzroku.

Głównymi bohaterami są przede wszystkim chłopiec, a także kret, lis i koń, którzy dzielą się z czytelnikiem różnymi mądrościami. Nie jest to z całą pewnością publikacja, którą czyta się w całości po kilka razy dziennie, ale nie da się ukryć, że jest naprawdę cudowna. Można do niej zajrzeć w bardziej słoneczny i chmurny dzień, przeczytać jedną sentencję i od razu humor nam się poprawi.

,,Chłopiec, kret, lis i koń" to jedna z bogatszych treścią książek, które miałam okazję przeczytać w ostatnim czasie, choć tak naprawdę do czytania nie ma tutaj za wiele. Z całością podczas pierwszego czytania zapoznacie się pewnie w 10 minut, jednak jest warta tego, by podarować ją np. komuś na prezent.

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu


3 komentarze:

  1. Przeczytałam tę książeczkę w ten sam dzień, kiedy do mnie przyszła i zakochałam się. Niebawem podzielę się swoimi wrażeniami, bo jestem zachwycona jak i Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka oryginalna okładka. Będę miała ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro tak entuzjastycznie odbierasz tę książeczkę, to i ja muszę ją poznać.

    OdpowiedzUsuń