Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 9 października 2019

,,Ratownicy czasu" Justyna Drzewicka

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 360
Do kupienia: Jaguar

Justyna Drzewicka zadebiutowała i zdobyła czytelników dzięki bardzo wciągającemu cyklowi ,,Niepowszedni". Postanowiłam sprawdzić, jak spodoba mi się początek jej najnowszej serii.

Głównymi bohaterami jest dwójka uczniów, którzy za karę zostają odesłani do pustego pomieszczenia. Chłopak, aby zdać do następnej klasy musi dobrze przygotować się do wystąpienia z historii, a dziewczyna ma przemyśleć swój konflikt z koleżanką. Niebawem jednak zaczyna dziać się coś dziwnego, poznają kota z przyszłości i przenoszą się do czasów Kopernika...

Początek według mnie jest dość mało wciągający, jednak z każdą kolejną stroną akcja coraz bardziej się rozkręca. Całość uświetniają komiksowe ilustracje. Z racji tego, że lubię czytać o różnych naukowych ciekawostkach, podróż w czasie do chwili, gdy żył Mikołaj Kopernik okazała się być dla mnie bardzo ciekawa.

,,Ratownicy czasu" to pierwszy tom trzytomowej serii dla nastoletnich czytelników. Część druga ma nas przenieść do starożytnego Egiptu, a fabuła trzeciej jest jeszcze nieznana. Może nie wciągnęłam się w 100%, jednak i tak z zainteresowaniem zapoznam się z dalszymi tomami ze względu na ciekawostki z dawnych lat.

Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

1 komentarz: