Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 października 2019

,,Rachunek za szczęście, czyli caffe latte" Karolina Wilczyńska

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 360
Do kupienia: Gandalf

Kilka dni temu ukazał się trzeci tom serii ,,Kawiarenka za rogiem", czyli ,,Rachunek za szczęście, czyli caffe latte".

W życiu Miłki wszystko układałaby się całkiem pomyślnie, gdyby nie nagłe zniknięcie Tymona. Kobieta cały czas wierzy, że nie było ono planowane i że mężczyzna ją kocha. Szybko jednak będzie musiała zejść na ziemię, bo życie planuje dla niej kilka niemiłych niespodzianek.

Pierwsze dwa tomy bardzo mi się podobały, z niecierpliwością wyczekiwałam więc zwieńczenia serii. Przez poprzednie części myślałam, że to Tymon skrywa jakąś tajemnicę. Tymczasem okazało się, że inny bohater miło nas zaskoczy.

Karolina Wilczyńska stworzyła bardzo ciekawą i zaskakującą serię, w której wszystko się może wydarzyć. Niejeden z postaci skrywa jakiś sekret, ma coś do naprawienia. Nie jest zbyt ckliwie, ale tak akurat na tę jesienną aurę. Bardzo jestem zadowolona z faktu, że zapoznałam się z tym cyklem.

,,Rachunek za szczęście, czyli caffe latte" to zwieńczenie serii w bardzo dobrym wydaniu. Nie pożałujecie, jeśli zechcecie się z tym cyklem zapoznać.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Lubię powieści tej autorki😉Ta jest na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała ta seria dopiero przede mną. I na caffe latte także mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń